برخی برای رسیدن به قدرت میان مردم و مسئولان سرخس اختلاف انداختند/ خودباختگی مقابل قدرت‌ها مسیر انقلاب را عوض می‌کند
برخی برای رسیدن به قدرت میان مردم و مسئولان سرخس اختلاف انداختند/ خودباختگی مقابل قدرت‌ها مسیر انقلاب را عوض می‌کند
امام‌جمعه سرخس پرهیز از اختلاف و تشتت را از عوامل استمرار انقلاب عنوان کرد و گفت: یکی از علت‌هایی که موجب عقب‌ماندگی شهرستان سرخس شده این است که عده‌ای برای رسیدن به قدرت، میان مردم و مسئولان این شهرستان اختلاف انداختند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علیرضا ارژنگ در خطبه‌های این هفته نماز  جمعه سرخس با تبریک فرارسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن و با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک اتفاق بی‌نظیر در دنیا بود، اظهار کرد: آنچه امروز مهم است، بحث استمرار انقلاب اسلامی است، یعنی همان عللی که انقلاب اسلامی را به وجود آوردند، همان علت‌ها موجب پایداری انقلاب می‌شوند.

 

امام‌جمعه سرخس یکی از راه‌های استمرار انقلاب اسلامی را شناخت موانع انقلاب دانست و تصریح کرد: در کنار شکرگزاری از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی، باید برای استمرار انقلاب، موانعی را که موجب کند شدن حرکت شتابنده آن می‌شود، بشناسیم.

 

حجت‌الاسلام ارژنگ تأکید کرد: وقتی یک نهضتی مانند انقلاب اسلامی اوج می‌گیرد و مکاتب دیگر را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، طبیعی است که مکاتب آرام نمی‌نشینند و به دنبال ضربه زدن هستند.

 

وی در به موانع استمرار انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: یکی از موانعی که جلوی حرکت شتابنده انقلاب اسلامی را می‌گیرد، تحریف انقلاب است؛ یعنی آنچه به خاطر آن انقلاب کرده‌ایم که «اسلام» است، کنار گذاشته شود.

 

خطیب نماز جمعه سرخس عنوان کرد: تحریف انقلاب یعنی اینکه جامعه را به سمتی سوق بدهیم که لیبرال‌ها  به دنبال آن هستند.

 

امام‌جمعه سرخس پرهیز از اختلاف و تشتت را از عوامل استمرار حرکت شتابنده انقلاب عنوان کرد و افزود: یکی از علت‌هایی که موجب عقب‌ماندگی شهرستان سرخس شده این است که عده‌ای برای رسیدن به قدرت، میان مردم و مسئولان این شهرستان اختلاف انداختند.

 

حجت‌الاسلام ارژنگ تخلف از رهبری را از دیگر موانع استمرار انقلاب دانست و اظهار داشت: پیروزی مشروط به اطاعت از خدای متعال است، بنابراین تخلف از رهبری و دستورات پیامبر اسلام وعده نصرت الهی را محقق نمی‌کند.

 

وی دنیاطلبی و از دست دادن روحیه انقلابی را از دیگر موانع استمرار انقلاب عنوان کرد و افزود: مسئولانی که روحیه انقلابی دارند نباید منفعل شوند و نظاره‌گر این باشند که انقلاب اسلامی تضعیف شود؛ انقلاب اسلامی که حاصل خون شهیدان است.

 

خطیب نماز جمعه سرخس تأکید کرد: آن چیزی که باعث می‌شود مسیر انقلاب عضو شود، خودباختگی در مقابل قدرت‌ها است.

 

امام‌جمعه سرخس ادامه داد: رجعت از ارزش‌های فرهنگی به قبل از انقلاب از موانع دیگر استمرار انقلاب اسلامی است، بنابراین نباید اجازه داد، فساد و بی‌عدالتی به یکی ارزش تبدیل شود.

 

حجت‌الاسلام ارژنگ با تأکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: حرکت مردم ما در ۲۲ بهمن‌ماه قطعاً غیظ کفار را به همراه خواهد داشت و هر گامی که در این روز برداریم خدای متعال به‌عنوان عمل صالح برایمان می‌نویسد.

 

وی در پایان تصریح کرد: ملت ایران امسال هم همانند سال‌های گذشته امید دشمن را با حضور حداکثری خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن به یاس و ناامیدی تبدیل خواهند کرد.

انتهای پیام/