۲۲ بهمن‌ماه صحنه قدرت‌نمایی ملت ایران علیه استکبار جهانی/ امروز برای تثبیت انقلاب اسلامی خون شیعه و سنی در هم آمیخته شده است
۲۲ بهمن‌ماه صحنه قدرت‌نمایی ملت ایران علیه استکبار جهانی/ امروز برای تثبیت انقلاب اسلامی خون شیعه و سنی در هم آمیخته شده است
امام‌جمعه اهل سنت گفت: 22 بهمن‌ماه صحنه قدرت‌نمایی ملت ایران علیه استکبار جهانی است و ملت ایران امسال هم با حضور گسترده خود در این راهپیمایی جواب دندان‌شکنی به توطئه‌های استکبار جهانی خواهد داد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی عصر امروز (چهارشنبه) یادواره شهدای اهل سنت روستای قلعه‌نو شهرستان سرخس با حضور امام‌جمعه اهل سنت سرخس، فرمانده سپاه، بخشدار مرکزی، جمعی از مسئولان محلی و خانواده معزز شهدای اهل سنت در این روستا برگزار شد.

 

در این مراسم فرمانده سپاه سرخس بابیان اینکه شهدا موجب تثبیت انقلاب اسلامی شدند، اظهار کرد: نظام اسلامی برای وحدت هزینه‌های زیادی داده است، بنابراین راهبرد نظام یک راهبرد فرمایشی نیست.

عیسی صفری افزود: جبهه مقاومتی که امروز به پرچم‌داری جمهوری اسلامی در منطقه شکل‌ گرفته برای این است که آرمان فلسطین منزوی نشود.

 

وی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی جبهه مستضعفین را علیه مستکبرین عالم سازمان‌دهی کرده است، تصریح کرد: امروز اگر بخواهیم علمداری کنیم باید اهل بصیرت و حق باشیم.

فرمانده سپاه سرخس با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ملت‌های آزاده جهان را بیدار کرد، بیان داشت: صهیونیست و نظام سلطه حدود ۷۰۰ سال است که علیه مسلمانان توطئه می‌کند، بنابراین نباید از توطئه و مکر دشمن غفلت کنیم.

 

در ادامه این مراسم مولوی احمد پارسا امام‌جمعه اهل سنت شهرستان سرخس اظهار کرد: ملت ایران با هر طیف و مذهبی در کنار یکدیگر قرار گرفتند و با پیروی از امام راحل، نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را ساقط کردند و به زباله‌دان تاریخ انداختند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی دست استعمارگران و استکبار جهانی را از کشور ایران قطع کرد و نگذاشت از این بیشتر سرمایه‌های ملت ایران توسط آن‌ها به یغما برود.

 

امام‌جمعه اهل سنت سرخس عنوان کرد: حضرت امام (ره) با دست‌خالی و با ایمان  به وعده‌های الهی و قدرت الهی‌شان به صحنه آمدند و در مقابل رژیم ۲۵۰۰ شاهنشاهی ایستادگی کردند و با وحدتی که میان طیف‌های مختلف مردم شکل گرفت، انقلاب اسلامی به ثمر نشست.

مولوی پارسا با تأکید بر اینکه باید قدردان نعمت انقلاب اسلامی باشیم، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، توطئه‌های استکبار جهانی هم علیه ملت ایران آغاز شد و شاهد جنگ تحمیلی و فتنه‌های متعدد از سوی او علیه ملت ایران بودیم.

 

وی با تأکید بر اینکه امروز نیروهای مسلح ما از توانمندی بالایی برخوردار هستند، اظهار داشت: استکبار جهانی امروز قدرت جسارت و حمله به ایران اسلامی را ندارد.

امام‌جمعه اهل سنت سرخس بیان کرد: امروز استکبار جهانی به بهانه مبارزه با افراطی‌گری و مبارزه با تروریسم در سوریه و افغانستان حضور نظامی دارد، درحالی‌که خودش مدافع و سازنده تروریست است و از تروریست اول جهانی یعنی صهیونیست غاصب حمایت مالی و نظامی می‌کند.

 

مولوی پارسا اختلاف‌افکنی میان مسلمانان را از دیگر توطئه‌های استکبار دانست و افزود: هدف استکبار جهانی از اختلاف‌افکنی میان مسلمین، این است که تسلط خودش را در منطقه تثبیت کند.

وی خاطرنشان کرد: راه مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی عمل به دستورات قرآن و پیروی از سنت پیامبر مکرم اسلام است.

 

امام‌جمعه اهل سنت تصریح کرد: در این برهه حساس که نظام اسلامی از همه طرف مورد هجوم دشمنان قرار گرفته، باید وحدت و یکپارچگی‌مان را حفظ کنیم.

مولوی پارسا ادامه داد: امروز برای تثبیت انقلاب اسلامی خون شیعه و سنی در هم آمیخته شده است و جا نیاز به حضور باشد، برادران سنی و شیعه در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

 

وی تأکید کرد: ۲۲ بهمن‌ماه صحنه قدرت‌نمایی ملت ایران علیه استکبار جهانی است و ملت ایران امسال هم با حضور گسترده خود در این راهپیمایی جواب دندان‌شکنی به توطئه‌های استکبار جهانی خواهد داد.

امام‌جمعه اهل سنت سرخس «وحدت» را بالاترین نعمت امروز عنوان کرد و اظهار داشت: وقتی وحدت شکل گرفت در پی آن امنیت هم می‌آید، بنابراین قدر نعمت وحدت را باید بدانیم.

انتهای پیام/