«مساجد» ما پس از دفاع مقدس مظلوم واقع شدند/ انقلاب اسلامی موجب احیای مسجد شد
«مساجد» ما پس از دفاع مقدس مظلوم واقع شدند/ انقلاب اسلامی موجب احیای مسجد شد
فرمانده سپاه سرخس با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی موجب احیای مساجد و احیای مجدد اسلام شد، گفت: امروز مسجد باید به کاربری خودش در طراز انقلاب اسلامی برسد و از مظلومیتی که پس از دفاع مقدس با آن مواجه شده خارج شود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، صبح امروز (سه‌شنبه) همایش ارکان مساجد الگو شهرستان سرخس در مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهر سرخس برگزار شد.

 

فرمانده سپاه سرخس در این همایش با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی موجب احیای مساجد و احیای مجدد اسلام شد، اظهار کرد: به تعبیر حضرت امام (ره) پیروزی انقلاب ما برای اداره مسجد است.

 

عیسی صفری با بیان اینکه مساجد ما باید خانه مردم و کانون هدایت و مشورت باشد، افزود: مشورت و تصمیم در مسائل سیاسی و حکومتی، حل‌وفصل اختلافات و اعزام بسیجیان و رزمندگان به‌سوی دفاع و جهاد از کارکردهای مساجد بود که امروز باید احیا شود.

 

وی تصریح کرد: امروز یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری این است که یک مسجد در طراز انقلاب اسلامی داشته باشیم؛ مسجدی که امام جماعت پرچم‌دار آن است، همان‌طور که امام‌جمعه در شهرستان پرچم‌دار است.

 

فرمانده سپاه سرخس با تأکید بر اینکه مساجد بهترین سنگر اسلام هستند، هدف از برگزاری این همایش را ارتقای هماهنگی و همدلی در مساجد عنوان کرد و افزود: امروز با یک هم‌افزایی میان امام جماعت، هیئت‌امنای مساجد، پایگاه‌های بسیج و کانون‌های فرهنگی اتفاق بیفتد تا اهداف موردنظرمان در آن جغرافیا محقق شود.

 

صفری تصریح کرد: امروز مسجد باید به کاربری خودش در طراز انقلاب اسلامی برسد و از مظلومیتی که پس از دفاع مقدس با آن مواجه شده خارج شود.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند، «خرمشهرها در پیش است» خاطرنشان ساخت: فتح خرمشهرها زمانی اتفاق می‌افتد که به دور از منیت ها بتوانیم مشکلات را رفع کنیم.

انتهای پیام/