وضعیت فعلی تولید و اشتغال در سرخس وضعیت مناسبی نیست/ اقدامات برخی نهادها در حوزه اشتغال نوید آینده روشن در سرخس را می‌دهد
وضعیت فعلی تولید و اشتغال در سرخس وضعیت مناسبی نیست/ اقدامات برخی نهادها در حوزه اشتغال نوید آینده روشن در سرخس را می‌دهد
امام‌جمعه سرخس گفت: وضعیت فعلی تولید و اشتغال در سرخس وضعیت مناسبی نیست اما شرایطی که فراهم شده است و با توجه به کارهایی که دارد صورت می‌گیرد امیدواریم ظرفیت‌های بالقوه به بالفعل تبدیل شود.

حجت‌الاسلام علیرضا ارژنگ در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، درباره وضعیت بیکاری و تولید و اشتغال در شهرستان سرخس اظهار کرد: یکی از اقداماتی در شهرستان سرخس در حوزه تولید و اشتغال صورت گرفته است رفع موانع راه‌اندازی کارخانه کاشی بوده که با وجود رفع این موانع به علت رکودی که در بازار وجود دارد این کارخانه شروع به کار نمی‌کند.

 

امام‌جمعه سرخس بیان کرد: شرایط ما در حوزه تولید و اشتغال قطعاً شرایط مناسبی نیست اما گام‌های جدی در این حوزه برداشته شده است و ان شاء الله آینده روشنی داریم.

 

وی خاطرنشان کرد: ازجمله اقدامات در عرصه تولید و اشتغال، اقداماتی است که در بخش کشاورزی و تغییر الگوی کشت در حال انجام است، مساعدت آستان قدس رضوی در انعقاد قراردادهای طولانی و رفع موانع راه‌اندازی شرکت‌ها در منطقه ویژه اقتصادی ازجمله اقداماتی است که نوید آینده روشن در سرخس و کاهش چشمگیر بیکاری را می‌دهد.

 

امام‌جمعه سرخس تأکید کرد: وضعیت فعلی وضعیت مناسبی نیست اما شرایطی  که فراهم شده است و با توجه به کارهایی که دارد صورت می‌گیرد امیدواریم ظرفیت‌های بالقوه به بالفعل تبدیل شود.

انتهای پیام/ع