«انقلاب اسلامی» افق جدیدی برای مستضعفین جهان باز کرد/ «وحدت دنیای اسلام» در حال محقق شدن است
«انقلاب اسلامی» افق جدیدی برای مستضعفین جهان باز کرد/ «وحدت دنیای اسلام» در حال محقق شدن است
فرمانده سپاه سرخس با تأکید بر اینکه «انقلاب اسلامی» افق جدیدی برای مستضعفین جهان باز کرد، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، موج اسلام‌گرایی در جهان شدت پیدا کرد و امروز وحدت دنیای اسلام به‌عنوان یک آرمان در حال محقق شدن است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، عیسی صفری صبح امروز (یکشنبه) در جمع مهندسان و دانش آموزان هنرستان فنی شهید موسی کلانتری سرخس با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: در جهانی که پر از شیطنت و شرارت منبعث از یک تفکر صهیونیستی و فراماسونری است، ظهور انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ایجاد تمدن نوین اسلامی شد.

 

فرمانده سپاه سرخس با تأکید بر اینکه باید فکر و ذکرمان اسلام و نقشه راهمان قرآن باشد، افزود: تا قبل از انقلاب اسلامی دو اسلام آمریکایی و اسلام سکولار داشتیم که مصداق آن برخی کشورهای عربی و ترکیه بود، اما انقلاب اسلامی آمد و این معادله را تغییر داد و اسلام ناب محمدی در ایران اسلامی حکم‌فرما شد.

 

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی دین اسلام را از مهجوریت خارج کرد، خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب اسلامی جهان دوقطبی بود و دو بلوک غرب و شرق بر دنیا حکومت می‌کردند، اما انقلاب اسلامی آمد و شعار نه شرقی و نه غربی را مطرح کرد.

صفری انقلاب اسلامی را نجات‌بخش دین اسلام دانست و بیان داشت: دشمن امروز به دنبال این است که به هویت ما هجوم کند، ولی طبق فرموده قرآن نمی‌توانند دین اسلام را تحریف کنند.

 

فرمانده سپاه سرخس عنوان کرد: امروز اصول دین مسیر دین را برای مشخص می‌کند و فروع دین تاکتیک‌ها و روش‌های رسیدن به مقصد را به ما آموزش می‌دهد.

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی افق جدیدی برای مستضعفین جهان باز کرد، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، موج اسلام‌گرایی در جهان شدت پیدا کرد، چون مردم دنیا به این نگاه احتیاج داشتند.

 

صفری تصریح کرد: انقلاب اسلامی جهان اسلام را با یکدیگر متحد کرد و موجب شد تا اسلام‌گرایی در جهان توسعه پیدا کند.

فرمانده سپاه سرخس در ادامه به جنگ نرم دشمن علیه ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمن پس‌ازاینکه نتوانست در جنگ‌های داخلی، جنگ جهانی علیه کشورمان در هشت سال دفاع مقدس و محاصره اقتصادی به نظام اسلامی و ملت ایران ضربه بزند، امروز به جنگ نرم روی آورده است.

 

وی با تأکید بر اینکه امروز برخی از محتواهای رسانه‌ها مسموم است، تصریح کرد: دشمنان در جنگ رسانه‌ای به دنبال این هستند که «انسان» را بگیرند.

 

صفری در ادامه بیان کرد: امروز از یک پیچ تاریخی به تعبیر رهبر معظم انقلاب به سرعت در حال عبور هستیم و شیب عمومی به سمت جهان اسلام است و وحدت دنیای اسلام از آرمان‌هایی است که در حال محقق شدن است.

 

فرمانده سپاه سرخس بابیان اینکه تفکر لیبرال سرمایه‌داری امروز به بن‌بست رسیده است، اظهار داشت: دشمن به دنبال این بود که طرح فروپاشی شوروی را برای ایران اسلامی پیاده کند که در این پروژه نیز با شکست مواجه شد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی وارد چهل‌سالگی عمر پر خیروبرکت خود شده است، خاطرنشان کرد: پرچم حمایت از مستضعفین جهان علیه مستکبرین و جریان شیطان محور امروز در دست مکتب اسلام بوده و افق دیدمان هزاران کیلومتر جلوتر از مکاتب دیگر است.

 

صفری در پایان با بیان اینکه امروز باید اندیشیدن را بیاموزیم، تصریح کرد: امروز به اذعان تمامی کارشناسان و سیاستمداران دنیا، انقلاب اسلامی مهار شدنی نیست.

انتهای پیام/