«پارک جنگلی» شهر مزداوند به شهرداری این شهر واگذار شد
«پارک جنگلی» شهر مزداوند به شهرداری این شهر واگذار شد
شهردار شهر مزداوند شهرستان سرخس گفت: به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر مزداوند و مساعدت مدیرکل منابع طبیعی خراسان رضوی، پارک جنگلی شهر ییلاقی مزداوند به شهرداری این شهر واگذار شد.

محمد گل محمدی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: حفظ، ارتقاء و توسعه فضای سبز شهری در اولویت حوزه خدمات شهری شهرداری و شورای اسلامی شهر ییلاقی مزداوند قرار دارد.

 

شهردار شهر مزداوند افزود: در این راستا با هماهنگی شورای اسلامی شهر مزداوند و راهبری فرماندار شهرستان پارک ۷ هکتاری منابع طبیعی این شهر که عملاً رها شده بود، پس از پیگیری‌های و دریافت مصوبات و مجوزهای لازم، با هماهنگی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خراسان رضوی مراحل واگذاری رسمی این پارک به شهرداری مزداوند آغاز شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در یک دوره زمانی دوماهه اقدامات قانونی برای تحویل این پارک جنگلی به شهرداری انجام و به‌صورت رسمی و محضری این پارک به شهرداری واگذار شد.

 

گل محمدی تصریح کرد: پارک جنگلی شهر مزداوند دارای یک سری امکانات اولیه بوده که برای تسهیل شرایط بهره‌برداری نیازمند عملیات عمرانی، احیای فضای سبز موجود، توسعه فضای سبز و تدوین برنامه لازم برای حراست از عرصه موجود و تبیین شرایط بهره‌برداری آحاد شهروندان، مسافرین و گردشگران است که در این زمینه نیز اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

 

شهردار مزداوند این اقدام را از ‌بزرگ‌ترین دستاوردهای حوزه خدمات شهری شهرداری مزداوند برشمرد و از مساعدت‌های شورای اسلامی شهر مزداوند، بخشدار مرزداران، فرماندار شهرستان سرخس و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی تقدیر کرد.

 

وی در پایان اظهار داشت: پارک ۷ هکتاری منابع طبیعی تحت عنوان پارک جنگلی در ضلع شمال غرب شهر و در حاشیه محور سرخس به مشهد قرار دارد و در صورت تسریع در عملیات بهسازی در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری عموم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/