دشمن درصدد ایجاد فتنه‌ای جدید پای تابوت پوسیده سران فتنه است/ فتنه گران به دنبال حصر حقانیت و حقیقت و دفن اسلامیت بودند
دشمن درصدد ایجاد فتنه‌ای جدید پای تابوت پوسیده سران فتنه است/ فتنه گران به دنبال حصر حقانیت و حقیقت و دفن اسلامیت بودند
اینکه چند نفر پای میز محاکمه بیایند با پاک کردن صورت‌مسئله، اربابان و مجریان فتنه تطهیر نمی‌شوند و دشمن امیدوار و درصدد است، فتنه‌ای جدید را پای تابوت پوسیده و بی‌خاصیت سران فتنه ایجاد کند.

به گزارش نسیم سرخس، بعد از ۳۰ سال از عمر پربرکت انقلاب، نیرنگ بدخواهان و دشمنان نظام پررنگ شد؛ خباثت و رذالت ناتمام آن‌ها علیه کشور بعد از جنگ تحمیلی نابرابر، تهدید و ترور و تحریم، بهانه‌ای را می‌طلبید تا حوصله سر رفته کینه‌توزان علیه ملت را سرریز و آشوب و ناامنی را به کشور سرازیر کنند.

 

«تقلب در انتخابات» بهانه توطئه و رمز فتنه ۸۸

بهانه توطئه و واردکردن ضربه نهایی طراحی‌شده طراران به ملت ایران که توسط تمام کفر و نفاق و صهیونیزم تهیه، ترسیم و تدوین شده بود، «تقلب در انتخابات» بود؛ بهانه، آشوب و توطئه‌ای که شیرینی و حلاوت حضور بی‌سابقه مردم ایران در انتخابات ۸۸ را به کام همه دوستان و دوستداران انقلاب اسلامی تلخ کرد.

 

همه آمده بودند، جنگ احزاب علیه انقلاب و نظام ولایی؛ آری، درست هدف فتنه را پیاده‌نظامشان فریاد می‌زدند؛ انتخابات بهانه بود و اصل نظام نشانه؛ هدف، اصل انقلاب و عمود نظام ولایت و رهبری بود؛ همه زخم‌خوردگان و کینه‌توزان آمده بودند برای بالا بردن پرچم شیطان! نه قرآن را به نیزه کردند که با چهره‌ای بی روتوش قرآن‌ها و مساجد و خیام فرزند رسول‌الله را در محرمش به آتش کشیدند.

 

فتنه گران به دنبال حصر حقانیت و حقیقت و دفن اسلامیت بودند

سوروس و سروش، بوش و گوگوش، همه و همه حتی صوفی‌ها و حجتی‌های بی‌سیاست و خاصیت و نظام استبداد و استکبار با تمام قدرت و شدت در صفوف مخالفان و حلقوم فتنه گران قرار گرفته بودند.

 

کدخدا تمام ایادی و نوچه‌های خود را به میدان آورده بود؛ تمام دلارها و حمایت‌های رسانه‌ای و مالی و سیاسی عبری، عربی، غربی و وهابی بازوان فتنه‌گرانی بود که به دنبال حصر حقانیت و حقیقت و دفن اسلامیت بودند.

 

فتنه ۸۸ عامل ریزش‌های سعادت‌بخش و رویش‌های اثربخش

هرچند این آشوب و فتنه پیچیده آمریکایی صهیونیستی، خسارات مادی و معنوی زیادی به کشور وارد کرد و روند روبه رشد صعودی کشور را متوقف کرد، منتهی ریزش‌های سعادت‌بخش، رویش‌ها و تولدهای اثربخش و امیدآفرینی برای کشور و ملت داشت.

 

یکی از این رویش‌ها، خیزش غرورآفرین و فتنه افکن مردم مؤمن و انقلابی در حماسه ۹ دی بود؛ حادثه و حماسه‌ای که باید همیشه در اعماق وجود و باور مردم بماند.

 

جمعیت چند ده‌ میلیونی مردم بعد از ورود فتنه گران به پروژه اهانت به مقدسات و قیام حسینی علیه‌السلام در حرکتی خودجوش و غیرمنتظره برای غرب، در دفاع از انقلاب و نظام و بیعت با ولایت و رهبری وارد عرصه شدند و بساط و خیام فتنه گران از کف آب جمع شد.

 

طبق تصمیم شورای عالی امنیت ملی برحسب وظیفه قانونی و ملی، سران بی‌بصیرت و لجوج فتنه در حصر و اربابان آن‌ها در حسرت انهدام و نیستی نظام ماندند.

 

نقش نخبگان و رسانه‌های انقلابی در بازخوانی فتنه ۸۸

هرچند نزدیک به یک دهه از آن حادثه نفرت‌انگیز و فتنه خسارت آمیز می‌گذرد، ولی هنوز زوایای پنهانی از آن توطئه ناشناخته و ناگفته مانده است و دراین‌بین نقش نخبگان و رسانه‌های انقلابی بسیار حائز اهمیت است و بایستی که قلم‌های بصیرت آفرین و فکرهای روشنگر، ابعاد و گستره‌ی این فتنه بزرگ را برای افکار عمومی تبیین و شفاف کنند.

 

باید بدانیم و تشریح شود که «حصر» لطف و عطوفت نظام در مورد بدخواهان و معاندانش بود و اکنون هم فتنه هست و خواهد بود و خباثت و خیانت ۸۸ آخرین ترفند دشمنان نخواهد بود و فتنه‌های جدیدتر هم در پیش رو است.

 

اینکه چند نفر پای میز محاکمه بیایند با پاک کردن صورت‌مسئله، اربابان و مجریان فتنه تطهیر نمی‌شوند و دشمن امیدوار و درصدد است، فتنه‌ای جدید را پای تابوت پوسیده و بی‌خاصیت سران فتنه ایجاد کند.

 

مردم بینا و فهیم ایران اسلامی خوب می‌فهمند و خوب تشخیص می‌دهند و در گردنه‌های بعضاً سخت و دشوار یار و مددکار نظام و انقلاب‌اند و منتظر و مترصدند که بعد از نشستن تقریبی غبار فتنه، نظرات و موضع‌گیری‌ها در مورد حوادث فتنه ۸۸ و حوادث مشابه، اگر ذیل عمود نظام قرار دارند، همچون سکان‌دار بصیر انقلاب، انقلابی‌تر و شفاف‌تر باشد و ساکتان زبان از کام بیرون نهند.

 

یادداشت از قاسم یعقوبی والا- فعال رسانه‌ای

انتهای پیام/