کمک یک میلیارد ریالی مردم سرخس به مناطق زلزله‌زده
کمک یک میلیارد ریالی مردم سرخس به مناطق زلزله‌زده
رئیس جمعیت هلال‌احمر سرخس با اشاره به بسته‌بندی سومین محموله کمک‌های مردمی سرخس برای ارسال به مناطق زلزله‌زده غرب کشور گفت: تاکنون دو محموله به ارزش یک میلیارد و 191 میلیون ریال از سرخس به مناطق زلزله‌زده ارسال ‌شده است.

محمد رضائی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به کمک‌های مردم شهرستان سرخس به زلزله‌زدگان غرب کشور اظهار کرد: با توجه به زلزله ۷/۲ ریشتری استان کرمانشاه جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرخس هم مثل دیگر شعب سراسر کشور اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی در این شهرستان کرد.

 

رئیس جمعیت هلال‌احمر سرخس با اشاره به ارسال دو محموله کمک‌های مردم سرخس به مناطق زلزله‌زده غرب کشور تصریح کرد: تاکنون دو محموله به ارزش یک میلیارد و ۱۹۱ میلیون ریال شامل کمک‌های نقدی و غیر نقدی ازجمله یک دستگاه کانکس، پتو، برنج، آب‌معدنی، چراغ والور، کفش، شیر خشک، ست بهداشتی، البسه، قند و ۱۴۱ دستگاه بخاری گازی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور ارسال‌شده است.

 

رضائی با قدردانی از مردم ولایتمدار شهرستان سرخس و اصحاب رسانه شهرستان به پاس همکاری در جهت کمک به زلزله‌زدگان و انتشار اطلاعیه‌های جمعیت هلال‌احمر که منجر به مشارکت بیش‌ازپیش همشهریان عزیز و نوع‌دوستمان شد، خاطرنشان کرد: سومین محموله کمک‌های مردمی سرخس برای ارسال به مناطق زلزله‌زده غرب کشور بسته‌بندی و به‌زودی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/