منطقه آرام و امن به ضرر اسرائیل است!/ اقدام ترامپ درباره قدس، جهان را علیه صهیونیسم متحد کرد/ رسالت جنبش‌های دانشجویی در مقابله با این اقدامات «روشنگری» است
منطقه آرام و امن به ضرر اسرائیل است!/ اقدام ترامپ درباره قدس، جهان را علیه صهیونیسم متحد کرد/ رسالت جنبش‌های دانشجویی در مقابله با این اقدامات «روشنگری» است
دبیر کل سابق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور با تأکید بر اینکه اقدام ترامپ درباره قدس، جهان را علیه صهیونیسم متحد کرد، گفت: باید از ترامپ تشکر کنیم که دست به چنین اقدامی زد و عملاً نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را سرعت بخشید.

متین منتظمی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به اقدام رئیس‌جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا به قدس اظهار کرد: انتقال سفارت آمریکا به قدس، مصداق بارز ضرب‌المثل معروف است که «یک دیوانه سنگی به چاه می‌اندازد که صد عاقل نمی‌توانند آن را درآورند».

 

این فعال دانشجویی افزود: باید از ترامپ تشکر کنیم که دست به چنین اقدامی زد و عملاً نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را سرعت بخشید.

 

عضو هیئت نظارت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با تأکید بر اینکه اقدام ترامپ درباره قدس شریف، جهان را علیه صهیونیسم متحد کرد، بیان داشت: با این اقدام ترامپ، غرب عملاً دیگر نمی‌تواند در برابر اعتراض‌ها و فشارهای جهانی نسبت به خشونت‌های اسرائیل دوام بیاورد و این مسئله به یک نقطه‌ضعف برای آن‌ها تبدیل می‌شود.

 

وی بابیان اینکه منطقه آرام و امن به ضرر اسرائیل است، تصریح کرد: منطقه اگر آرام و امن باشد، این اسرائیل است که به خطر می‌افتد و همه به سمت او هجوم می‌برند.

 

دبیر کل سابق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور اظهار داشت: اگر نگاهی گذار به منطقه داشته باشیم، می‌بینیم که قضایای اخیر در اقلیم کردستان عراق و لبنان مسائلی هستند که پس از نابودی داعش نشان از دست‌پاچگی سیاست خارجی غرب و رژیم صهیونیستی دارد.

 

منتظمی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی توانسته تمامی نقشه‌های غربی‌ها را در منطقه نقش بر آب کند، عنوان داشت: ترسیم خاورمیانه بزرگ و ایجاد تغییرات در منطقه که ریشه در اسرائیل دارد و همین مسئله انتقال سفارت آمریکا به قدس، جزو نقشه‌ها و توطئه‌های آمریکایی- صهیونیستی است که نشانه عجز و ناتوانی آن‌ها است.

 

وی تصریح کرد: اقدام ترامپ به جهان فهماند که رژیم صهیونیستی چه رژیم خون‌خواری است، چون اسرائیل برای نگه داشتن آن حاضر است هر هزینه‌ای را بدهد.

 

عضو هیئت نظارت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در ادامه با تأکید بر اینکه در مقابله با توطئه‌های غرب، جنبش‌های دانشجویی وظیفه بسیار مهمی دارند، خاطرنشان کرد: جنبش‌های دانشجویی در مقابله با اقدام اخیر ترامپ حرکت‌های بسیار خوبی در سراسر کشور انجام دادند و امروز (دوشنبه) نیز اجتماع بزرگ جوانان مدافع حریم قدس، در واکنش به اعلام قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی رئیس‌جمهور آمریکا در میدان فلسطین تهران برگزار می‌شود.

 

منتظمی بیان کرد: رسالت دانشجویان عزیز و جنبش‌های دانشجویی این است که روشنگری کنند و تحلیل‌هایی ارائه بدهند که دشمنی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای مردم بیشتر آشکار شود.

انتهای پیام/