توسعه و آبادانی کشور مرهون مجاهدت‌های بسیجیان گمنام است
توسعه و آبادانی کشور مرهون مجاهدت‌های بسیجیان گمنام است
فرماندار سرخس گفت: امروز اگر کشور ما به این حد از عمران و آبادانی و توسعه رسیده و بسیاری از پروژه‌های عمرانی که اجرا می‌شود، نتیجه زحمات و مجاهدت‌های بچه‌های بسیجی است که گمنام در حال تلاش هستند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حسین سنجرانی در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان سرخس در قالب همایش «شکوه مقاومت» که صبح امروز (یکشنبه) به مناسبت ۵ آذر سالروز بسیج مستضعفین در مسجد امام رضا علیه‌السلام این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ دستاوردهای بی‌شماری داشت که مهم‌ترین دستاورد آن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود.

 

فرماندار سرخس تشکیل «بسیج» را یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: بسیج مستضعفین برآمده از متن ملت ایران بوده و این شجره طیبه عصاره ملتی است که روح و نگاهی الهی داشته و در متن این نگاه تفکر جهادی و فی سبیل الله قرار دارد.

 

وی تصریح کرد: بسیجیان ما همان کسانی هستند که پس از انقلاب اسلامی وقتی خطر دشمن را احساس کردند، دست از تحصیل و کار کشیدند و صادقانه از انقلاب اسلامی پاسداری کردند.

 

سنجرانی به حضور چشمگیر بسیج در محرومیت‌زدایی اشاره و خاطرنشان کرد: هرگز از یادمان نمی‌رود، بسیجیانی که برای محرومیت‌زدایی زندگی خود را رها می‌کنند تا به محرومان و مستضعفان خدمت‌رسانی کنند.

 

فرماندار سرخس اظهار داشت: امروز اگر کشور ما به این حد از عمران و آبادانی و توسعه رسیده و بسیاری از پروژه‌های عمرانی که اجرا می‌شود، نتیجه زحمات و مجاهدت‌های بچه‌های بسیجی است که گمنام در حال تلاش هستند.

 

وی تصریح کرد: امروز هر جا مسئولیت سنگینی در کشورمان باشد، این بسیج است که بار آن را بر دوش می‌کشد.

 

سنجرانی تنها راه نجات کشور را بسط و گسترش روحیه بسیجی عنوان کرد و بیان داشت: تلاش داریم تا پایان برنامه ششم طوری گام برداریم که زمینه رشد و توسعه کشور و اشتغال پایدار برای همه ملت ایران فراهم شود.

انتهای پیام/