یکی از ارکان اصلی گفتمان بسیج توجه به داشته های معنوی است
یکی از ارکان اصلی گفتمان بسیج توجه به داشته های معنوی است
فرمانده سپاه سرخس گفت: یکی از ارکان اصلی گفتمان و تفکر بسیج توجه به داشته های معنوی و توجه به مکتب ناب اسلام و آرمان های نظام دینی است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، عیسی صفری صبح امروز (چهارشنبه) در یادواره شهید اهل سنت روستای تام مختار سرخس، شهید نصراله نورزهی و شهدای مدافع حرم اهل سنت با تاکید بر اینکه باید گفتمان بسیج را به عنوان یک گفتمان انقلابی و جهادی معرفی کنیم، اظهار کرد: یکی از ارکان اصلی گفتمان و تفکر بسیج توجه به داشته های معنوی و توجه به مکتب ناب اسلام و آرمان های نظام دینی است.

 

فرمانده سپاه سرخس با بیان اینکه یکی از شاخص ترین ارزش های نظام اسلامی جایگاه شهید و شهادت است، افزود: شهدای اهل سنت ما همانند شهدای شیعه دشمن مشترک را شناختند و در مقابل غده سرطانی جریان تکفیری که ساخته دست استکبار بود ایستادند.

 

وی تصریح کرد: استکبار جهانی در ۲۵۰ سال اخیر بیکار ننشسته و به خاطر سیطره خودش بر جهان و امت هایی که دارای مکتب هستند، مقابل آن ها ایستاده تا به مطامعش دست پیدا کند.

 

صفری با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی امروز بزرگ ترین مانع استکبار جهانی برای رسیدن به اهداف شومش است، بیان داشت: استکبار جهانی به دنبال سیطره بر نظام اسلامی بود، از این رو فرقه های ضاله ای را به وجود آورد تا تفرقه بین شیعه و سنی شکل بگیرد، اما غافل از اینکه این سیاست آن ها نیز نخ نما شده است.

 

فرمانده سپاه سرخس خاطرنشان کرد: امروز در کشورهای اسلامی باید همانند جمهوری اسلامی ایران در همه سطوح اراده مردم در راستای مردم سالاری دینی حاکم شود و امت اسلامی به سمت امتی واحد به پیش برود.

 

وی ادامه داد: جریان صهیونیسم بین الملل به دنبال این است که با اختلاف بین شیعه و سنی مقاصد پلید خود را در منطقه دنبال کند.

 

صفری اخلاص در عمل و دشمن شناسی را از ویژگی های بارز شهدا دانست و اظهار داشت: امروز نظام سلطه شیعه و سنی نمی شناسد و هدف اصلی او ضربه زدن به اصل اسلام است.

 

فرمانده سپاه سرخس تصریح کرد: ملت های غیور اسلامی و شیعه و سنی غده سرطانی داعش را درک کردند و در برابر این شجره خبیثه که توسط صهونیست غرس شده بود، متحد ایستادند.

 

وی با اشاره به حماسه آفرینی های گروه اهل سنت «نبویون» در دفاع از اسلام ناب محمدی افزود: گروه اهل سنت نبویون برای دفاع از حریم اسلام شکل گرفت و در کنار سایر مدافعان حریم اسلام در مقابل داعش و گروه های تکفیری ایستاد.

 

فرمانده سپاه سرخس با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی الگوی وحدت در دنیای اسلام است، تصریح کرد: امروز باید نشان بدهیم که به عنوان یک امت واحده، از ناموس خدا یعنی دین محافظت می کنیم و شیعه و سنی هم در این مسیر یاور و برادر یکدیگر هستند.

انتهای پیام/