«بسیج سازی» و «ساخت جامعه اسلامی» دو مأموریت کلان بسیج است
«بسیج سازی» و «ساخت جامعه اسلامی» دو مأموریت کلان بسیج است
فرمانده سپاه سرخس با تأکید بر اینکه «بسیج سازی» و «ساخت جامعه اسلامی» دو مأموریت کلان بسیج است، گفت: اگر امروز نظام سلطه با جبهه متحد خود علیه نظام اسلامی نمی‌تواند موفقیتی کسب کند، به دلیل برشی مقدس از اراده ملی و آحاد مردم است که توانسته در بزنگاه‌ها حاضر باشد و توطئه‌ها را نقش بر آب کند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، صبح امروز (دوشنبه) و در اولین روز از هفته پربرکت بسیج، فرماندهی، کارکنان و جمعی از بسیجیان سپاه سرخس با امام این شهرستان دیدار کردند.

 

فرمانده سپاه سرخس در این دیدار با تأکید بر اینکه ملت ایران همیشه سر سفره جهاد و ایثارگری شهدا هستند، اظهار کرد: تأسیس بسیج و ایده ایجاد بسیج یک معجزه بود که توسط حضرت امام (ره) اتفاق افتاد و این ظرفیت پر از اخلاص که منبعث از مکتب وحی و اسلام است در همه عرصه‌های موردنیاز انقلاب نقشی فعال و تأثیرگذار دارد.

 

عیسی صفری افزود: اگر امروز جهان استکبار و نظام سلطه و زر و زور تزویر با جبهه متحد خود علیه نظام اسلامی نمی‌تواند موفقیتی کسب کند، به دلیل برشی مقدس از اراده ملی و آحاد مردم است که توانسته در بزنگاه‌ها حاضر باشد و توطئه‌ها را نقش بر آب کند.

 

وی تصریح کرد: قریب به چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و بسیج در طول این چهار دهه نقش مؤثری در عرصه‌های مختلف همچون دفاع مقدس، سازندگی و بصیرتی داشته است.

 

فرمانده سپاه سرخس «بسیج سازی» و «ساخت جامعه اسلامی» را دو مأموریت کلان بسیج دانست و عنوان کرد: بسیج در حوزه بسیج سازی، دعوت مردم برای جذب و سازمان‌دهی، تدوین نظام آموزشی بر مبنای آموزش قوی در تعلیم و تربیت، آموزش‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف و ارتقای سطح بصیرتی جامعه را دنبال می‌کند.

 

صفری با اشاره به مأموریت بسیج در حوزه ساخت جامعه اسلامی خاطرنشان کرد: بسیج در حوزه دفاعی و امنیتی اجازه طمع دشمنان به منابع انسانی و نظام و انقلاب اسلامی را نمی‌دهد و برای مبارزه با جریان‌های ضدانقلاب و منافی انقلاب در آمادگی کامل قرار دارد.

 

وی اظهار داشت: تفکر بسیجی اصول و قواره سیاسی خاص خودش را دارد و در حقیقت اصول بسیج، اصول اساسی انقلاب اسلامی است.

 

فرمانده سپاه سرخس تصریح کرد: در عرصه جنگ نامتقارن اقتصادی با توجه به تأکیدات جدی مقام معظم رهبری، بسیج برنامه‌های خاص خودش را دارد که بخشی متوجه بسیج سازندگی و اشتغال‌زایی و بخشی دیگر رفع حداقلی مشکلات معیشتی مردم است.

 

صفری با تأکید بر اینکه بسیج توانسته خلأ وجود جهاد سازندگی را پر کند، بیان داشت: توجه به زیرساخت‌های عمرانی و آبادانی از دیگر مأموریت‌های بسیج است که در قالب دو محور بسیج سازی و ساخت جامعه اسلامی  به انجام این مأموریت‌ها می‌پردازد.

انتهای پیام/