پشت‌صحنه سخنان ترامپ سرمایه‌داران صهیونیست هستند/ خوی وحشی‌گری فقط به آمریکا می‌چسبد/ مذاکره جدید با آمریکا خلاف عقل، حکمت و تجربه است/ راهبرد مقابله با دشمن فقط «استقامت» است
پشت‌صحنه سخنان ترامپ سرمایه‌داران صهیونیست هستند/ خوی وحشی‌گری فقط به آمریکا می‌چسبد/ مذاکره جدید با آمریکا خلاف عقل، حکمت و تجربه است/ راهبرد مقابله با دشمن فقط «استقامت» است
امام‌جمعه سرخس گفت: امروز همه فهمیدند که مذاکره جدید با آمریکایی‌ها خلاف عقل، حکمت و تجربه است و هیچ عاقلی نمی‌آید یا این‌همه خباثت و عهدشکنی آمریکا دوباره مذاکره کند و در حقیقت «آزموده را آزمودن خطاست».

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علیرضا ارژنگ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره یاوه‌گویی‌های اخیر رئیس‌جمهور آمریکا علیه ملت ایران اظهار کرد: در مقابله با دشمن باید به سه موضوع معرفت نسبت به دشمن، معرفت به راه‌های مقابله با دشمن و سوم معرفت به این مسئله که دوستی با دشمن صحیح نیست توجه کرد.

 

نص صریح قرآن است که نمی‌توان با شیطان پیوند کرد

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه نص صریح قرآن است که نمی‌توان با شیطان پیوند کرد، افزود: شیطان دشمن است و نمی‌توان با او پیوند بست و قرارداد امضا کرد، چون این نص صریح قرآن است.

 

وی با اشاره به آیات سوره مبارکه نساء تصریح کرد: کفار را نمی‌توان به‌عنوان رهبر قرار داد و هرگز نباید کفار بر مسلمانان مسلط شوند، بنابراین شیطان را باید همیشه به‌عنوان دشمن خود بدانیم.

 

حجت‌الاسلام ارژنگ تأکید کرد: تنها راه مقابله با دشمن وحدت، استقامت و توجه و ایمان به نصرت الهی است.

 

خوی وحشی‌گری فقط به آمریکایی‌ها می‌چسبد

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به اینکه انبیاء الهی ذره‌ای در مقابل دشمن ضعف نشان ندادند، بیان داشت: خوی وحشی‌گری فقط به آمریکایی‌ها می‌چسبد و خزعبلات رئیس‌جمهور آمریکا در شان خودش بود.

 

امام‌جمعه سرخس تصریح کرد: پشت‌صحنه سخنان رئیس‌جمهور آمریکا سرمایه‌داران صهیونیست قرار دارند و قطعاً اتاق فکرهایی برای ارائه برنامه به وی وجود دارد.

 

وی عنوان کرد: یاوه‌گویی‌ها و فشارهای رئیس‌جمهور آمریکا برای این است که ملت ایران از مکتب خود برگردد و دوباره سران نظام اسلامی را برای موضوعات جدید پای میز مذاکره بکشاند.

 

مذاکره جدید با آمریکا خلاف عقل، حکمت و تجربه است

حجت‌الاسلام ارژنگ اظهار داشت: امروز همه فهمیدند که مذاکره جدید با آمریکایی‌ها خلاف عقل، حکمت و تجربه است و هیچ عاقلی نمی‌آید یا این‌همه خباثت و عهدشکنی آمریکا دوباره مذاکره کند و در حقیقت «آزموده را آزمودن خطاست.»

 

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به موضع‌گیری‌ها اروپایی‌ها درباره سخنان ترامپ بیان کرد: بسیاری از دولت‌های اروپایی درباره مسئله موشکی ایران با دولت آمریکا هم‌نظر هستند، بنابراین اینکه منتظر اروپایی‌ها بنشینیم، این هم غلط است.

 

امام‌جمعه سرخس خاطرنشان کرد: باید از این فرصت استفاده کرد و دولتمردان ما افکار عمومی را متوجه دولت خبیث و عهدشکن آمریکا کنند و نظام اسلامی را به‌عنوان یک نظام عقلانی به دنیا معرفی کنند.

 

امروز مسئولان و ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا را یک‌صدا فریاد می‌زنند

وی تأکید کرد: آمریکا با ترفند اختلاف در ایران اسلامی به دنبال ایجاد رخنه‌ای است تا امیدواری برای خودش ایجاد کند، بنابراین از این فرصت وحدتی که امروز در کشورمان شکل گرفته باید کمال استفاده را برد.

 

حجت‌الاسلام ارژنگ در پایان با تأکید بر اینکه امروز با صدای بلند باید مرگ بر آمریکا گفت، عنوان کرد: امروز مسئولان و ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا را یک‌صدا فریاد می‌زنند.

انتهای پیام/