محورهای مهم بیانات رهبر انقلاب در دیدار نخبگان جوان
محورهای مهم بیانات رهبر انقلاب در دیدار نخبگان جوان
رهبر معظم انقلاب اسلامی بابیان اینکه آمریکا کارگزار صهیونیسم بین‌الملل است، تأکید کردند: رئیس‌جمهور آمریکا بلاهت نشان می‌دهد اما این موجب نشود از مکر آمریکا غافل شویم.

به گزارش نسیم سرخس، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار صدها نفر از نخبگان جوان و استعدادهای برتر علمی، جوانان نخبه میهن را مایه امید به آینده درخشان ایران خواندند و با اشاره به‌ضرورت هوشیاری در مقابل مکر و حیله شیطان بزرگ، خطاب به مردم، مسئولان و فعالان سیاسی و مطبوعاتی هفت نکته مهم را درباره قضایای اخیر پیرامون برجام مورد تأکید قرار دادند.

 

رهبر انقلاب اسلامی، وابستگی سیاسی را بسیار خطرناک و مایه توسری‌خوری ملت‌ها دانستند و با اشاره به قطع کامل وابستگی ایران به امریکا خاطرنشان کردند: دشمن با رصد تحولات و فعالیت‌های جمهوری اسلامی ایران، از تبدیل ایران از «کشوری عقب‌افتاده و وابسته» به کشوری «اثرگذار، متنفذ و برخوردار از اقتدار روزافزون سیاسی، دفاعی و علمی»، کاملاً عصبانی و به‌شدت نگران است.

 

ایشان در بخشی دیگر از سخنانشان بابیان اینکه آمریکا کارگزار صهیونیسم بین‌الملل است، تأکید کردند: رئیس‌جمهور آمریکا بلاهت نشان می‌دهد اما این موجب نشود از مکر آمریکا غافل شویم.

انتهای پیام/