دو روز دنیا ارزش معامله با غیر خداوند را ندارد/ شهید حججی مقام خود را در بهشت دیده بود
دو روز دنیا ارزش معامله با غیر خداوند را ندارد/ شهید حججی مقام خود را در بهشت دیده بود
امام‌جمعه سرخس بابیان اینکه شهدا با خداوند معامله کردند، گفت: باید درس بگیریم که دو روز دنیا ارزش معامله با غیر خداوند را ندارد و آنچه باقی می‌ماند معامله با خداوند است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علیرضا ارژنگ ظهر امروز (سه‌شنبه) در مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در شهر مزداوند گفت: شهدا گمنام نیستند بلکه خوشنام هستند.

 

امام‌جمعه سرخس بیان کرد: شهدا با خداوند معامله کردند و می‌بینیم که بعد از گذشت چندین سال از شهادتشان به پیکرهای مطهرشان به کشور بازگشته است و چگونه احترام و تکریم می‌شوند و این نتیجه معامله کردن با خداوند متعال است.

 

حجت‌الاسلام ارژنگ افزود: باید درس بگیریم که دو روز دنیا ارزش معامله با غیر خداوند را ندارد و آنچه باقی می‌ماند معامله با خداوند است.

 

وی با اشاره به واقعه کربلا، عنوان کرد: قبل از آنکه شهدای کربلا قبض روح بشوند مقامشان را در بهشت به آن‌ها نشان دادند و همین باعث شد به‌راحتی جان خودشان را در راه اسلام بدهند و این برای دیگر شهدا مانند شهید بزرگوار شهید محسن حججی نیز صادق است که نگران بریده شدن سرش نبود چرا که مقام خود را در بهشت دیده بود و در راه خدا مجاهدت کرد.

 

امام‌جمعه سرخس بابیان اینکه امروز همه مدیون شهدا هستیم، گفت: باید در زندگی خود کاری کنیم که خون این جوانانی برای اسلام روی زمین ریخته شده است ضایع نشود.

 

حجت‌الاسلام ارژنگ در پایان با اشاره به شهادت امام محمدباقر علیه‌السلام بیان کرد: امام باقر علیه‌السلام در واقعه کربلا ۵ سال سن داشتند و اتفاقات کربلا را به چشم دیدند؛ امروز شما برای شهدا و خانواده‌های آنان گل می‌آوریدم در کربلا برای شهدا و خانواده‌های آنان سنگ می‌آوردند و بر بدن‌های آنان می‌زدند.

انتهای پیام/