عملیات اجرایی ساخت مرکز رفاهی فرهنگیان سرخس آغاز شد
عملیات اجرایی ساخت مرکز رفاهی فرهنگیان سرخس آغاز شد
مدیر آموزش‌وپرورش سرخس از آغاز عملیات اجرایی ساخت مرکز آموزشی- رفاهی فرهنگیان این شهرستان پس از یک دهه توقف پروژه خبر داد.

عباس دادمحمدی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت مرکز آموزشی- رفاهی فرهنگیان سرخس اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی آموزش‌وپرورش شهرستان، عملیات اجرایی ساخت مرکز آموزشی- رفاهی فرهنگیان سرخس پس از یک دهه توقف این پروژه آغاز شد.

مدیر آموزش‌وپرورش سرخس افزود: برای امسال و شروع ساخت پروژه اعتباری بالغ‌بر ۷۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته است.

 

وی تصریح کرد: این پروژه در مساحتی بالغ‌بر ۱۵۸۰ متر و در چهار طبقه ساخته می‌شود و هم‌اکنون با توجه به فرسودگی مصالح پس از یک دهه، کار مقاوم‌سازی این مرکز در حال انجام است.

 

دادمحمدی بیان داشت: با توجه به اعتبار اختصاص یافته که بیش از سه میلیارد تومان است، پروژه مرکز آموزشی- رفاهی فرهنگیان سرخس تا پایان سال ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر آموزش‌وپرورش سرخس با تأکید بر اینکه سازمان نوسازی مدارس کار ساخت این پروژه را بر عده دارد، اظهار داشت: این پروژه شامل سالن پذیرایی جهت برای برگزاری مراسمات فرهنگیان، سوئیت‌های چهارنفره و هشت‌نفره و آشپزخانه است.

 

وی در ادامه به پروژه مرکز ۱۴ دستگاه فرهنگیان سرخس اشاره و عنوان کرد: این پروژه نیز که شامل سالن همایش، کتابخانه و نمازخانه است، تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

 

دادمحمدی همچنین به پروژه استخر چندمنظوره آموزش‌وپرورش این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد کدر صورت وصل انشعاب گاز، این پروژه در هفته دولت و یا اوایل مهرماه امسال به بهره‌برداری خواهید رسید.

انتهای پیام/