شرکت ۴۵ هزار نفر روز در تعمیرات اساسی پالایشگاه سرخس
شرکت ۴۵ هزار نفر روز در تعمیرات اساسی پالایشگاه سرخس
رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس از مشارکت 45 هزار نفر روز در نخستین دور از انجام تعمیرات اساسی این مجتمع گازی خبر داد.

سید محمود دبیر النظاره ئی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: دور نخست تعمیرات اساسی امسال از تاریخ ۲۰ فروردین‌ماه تا قبل از ماه مبارک رمضان در واحدهای عملیاتی این پالایشگاه انجام و طی این مدت تعمیرات اساسی در دو واحد تصفیه گاز، یک واحد تثبیت‌کننده مایعات نفتی، یک واحد بازیافت گوگرد، یک واحد تقطیر مایعات نفتی و یک واحد نم‌زدایی گنبدلی انجام شد.

 

رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تمامی تجهیزات موردنیاز اعم از شیرآلات، اتصالات و لوله‌های موردنیاز در سایزهای مختلف در واحدها به‌کارگیری شد.

 

وی تأکید کرد: استفاده از قطعات یدکی ساخت داخل با رویکرد تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در انجام مأموریت‌های این مجتمع گازی و بهره‌مندی از نیروهای بومی از نقاط قوت تعمیرات اساسی در طی سال‌های اخیر و امسال به شمار می‌رود.

 

دبیر النظاره ئی بابیان اینکه تعمیرات اساسی امسال با ماه مبارک رمضان همراه شد، خاطرنشان کرد: به دلیل کسب فیوضات معنوی همکاران در این ماه پربرکت، تمامی پروژه‌های تعمیراتی به بعد از ماه مبارک موکول شد.

 

رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس همچنین به آغاز دور دوم تعمیرات اساسی پالایشگاه خانگیران در سال ۹۶ بعد از ماه  مبارک اشاره کرد و اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته تعمیرات اساسی در سه واحد تصفیه گاز، سه واحد بازیافت گوگرد و یک واحد ذخیره‌سازی انجام می‌شود.

انتهای پیام/