ایران، مرکز مبارزه با صهیونیست و آمریکا است/ قاطعانه از فلسطین حمایت می‌کنیم
ایران، مرکز مبارزه با صهیونیست و آمریکا است/ قاطعانه از فلسطین حمایت می‌کنیم
امام‌جمعه موقت سرخس با تأکید بر اینکه ایران اسلامی، مرکز مبارزه با صهیونیست و آمریکا است، گفت: امروز تنها کشوری که قاطعانه و خالصانه از فلسطین حمایت می‌کند، جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علی‌اصغر شریعتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تأکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: روز جهانی قدس سدی محکم در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی است و اگر این روز نبود، اکنون فلسطین از نقشه جغرافیا حذف می‌شد.

 

امام‌جمعه موقت سرخس بابیان اینکه استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار تلاش می‌کنند تا فلسطین را از نقشه حذف کنند، افزود: برخی کشورهایی که یک روزی با رژیم صهیونیستی می‌جنگیدند، امروز در دامن اسرائیل پناه گرفته‌اند، مانند عربستان سعودی که امروز نوکر آمریکا و اسرائیل است.

 

وی با تأکید بر اینکه ایران اسلامی، مرکز مبارزه با صهیونیست و آمریکا است، تصریح کرد: امروز تنها کشوری که قاطعانه و خالصانه از فلسطین حمایت می‌کند، جمهوری اسلامی ایران است.

 

خطیب نماز جمعه سرخس در ادامه به حوادث تروریستی اخیر در کشور اشاره کرد و بیان داشت: امروز تمام تلاش استکبار برای ایجاد ناامنی در ایران اسلامی است.

 

شریعتی به استراتژی‌های دشمن برای براندازی نظام اسلامی اشاره و اظهار کرد: در هفته‌های اخیر ده‌ها تیم تروریستی در کشور کشف شده است و حکایت از آن دارد که دشمنان نظام اسلامی طرح عظیمی برای ایجاد ناامنی در ایران دارند.

 

امام‌جمعه موقت سرخس با تأکید بر اینکه همه مردم باید هوشیار و نیروهای امنیتی بیدار باشند، تصریح کرد: یکی از راه‌هایی که دشمن می‌تواند به ایران اسلامی ضربه بزند، ایجاد ناامنی در کشور است که به برکت هوشیاری نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی تاکنون از آسیب این خون‌آشام‌ها در امان بوده‌ایم.

 

وی عنوان کرد: عده‌ای که دشمنی آمریکا با ایران اسلامی را توهم می‌خواندند، از حوادث تروریستی اخیر در کشور درس عبرت بگیرند.

 

خطیب نماز جمعه سرخس استراتژی دوم دشمن را دوقطبی کردن جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها درباره پرهیز از دوقطبی کردن جامعه هشدار داده‌اند و این هشدار از مطالبات جدی رهبری است.

 

شریعتی طراحی سوم دشمن را استحاله کشور و انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: امروز با دوراندیشی‌های رهبر فرزانه انقلاب که می‌فرمایند، باید طرح‌های چندین سال بعد آمریکایی‌ها را پیش‌بینی کنیم و برای آن برنامه داشته باشیم، نظام اسلامی از این حربه دشمن نیز تاکنون مصون مانده است.

 

امام‌جمعه موقت سرخس در ادامه با اشاره به یکم تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به‌فرمان امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: کسانی که در این نهاد مقدس مسئولیت دارند باید در جهت گسترش فرهنگ اسلامی و انقلابی چون گذشته تلاش کنند.

 

وی به ماه مبارک رمضان و لیالی قدر اشاره کرد و افزود: انسان‌های بدبخت کسانی هستند که از بخشش و غفران الهی در این ماه محروم می‌شوند.

 

شریعتی شب قدر را شب تعیین سرنوشت دانست و عنوان کرد: در شب نوزدهم سرنوشت ما تا سال بعد تقدیر و در شب بیست و یکم آن چیزی که تقدیر شده، تصویب می‌شود و در شب بیست و سوم پرونده ما به دست امام زمان(عج) امضا می‌شود.

انتهای پیام/