انقلاب اسلامی ثمره میوه دل‌نشین مبعث پیامبر اسلام است/ جبهه بیداری اسلامی باید تقویت شود
انقلاب اسلامی ثمره میوه دل‌نشین مبعث پیامبر اسلام است/ جبهه بیداری اسلامی باید تقویت شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ثمره میوه دل‌نشین مبعث پیامبر اسلام است، گفت: بزرگ‌ترین انقلاب بشریت با محوریت کرامت انسانی و آزادی اسلامی بر مبنای شخصیت ممتاز پیامبر اسلام بنا شده و موج حماسه و غیرت، روح شجاعت و طاغوت ستیزی و روحیه انقلابی گری را به ما آموخته است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان شب گذشته در همایش تجلیل از علمای تقریبی و فعالان قرآنی شهرستان سرخس بابیان اینکه شهرستان سرخس دارالقریب است، اظهار کرد: مبعث پیامبر مکرم اسلام امروز ثمره دل‌نشینش را به‌عنوان انقلاب اسلامی در اختیار ما قرار داده است که باید تداوم داشته باشد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تأکید بر اینکه بعثت پیامبر اسلام سرآغاز ورود بشریت به عرصه جدیدی از حیات طیبه است، افزود: بزرگ‌ترین انقلاب بشریت با محوریت کرامت انسانی و آزادی اسلامی بر مبنای شخصیت ممتاز پیامبر اسلام بنا شده و موج حماسه و غیرت، روح شجاعت و طاغوت ستیزی و روحیه انقلابی گری را به ما آموخته است.

 

وی عنوان کرد: امروز امت اسلامی باید رسالت انقلابی خود را در ارتباط با شخصیت پیامبر اسلام انجام دهد که پشتوانه او خود خداوند متعال است.

 

لطفیان تصریح کرد: جامعه اسلامی امروز باید تکلیف خودش را با کسانی که پای خودشان را جای پای پیامبر اسلام گذاشته‌اند و در منطقه حمام خون به راه انداخته‌اند روشن کند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی رسالت امروز انقلاب اسلامی را تقویت جبهه بیداری اسلامی دانست و اظهار کرد: امروز نصرت در جبهه بیداری اسلامی با پرچم‌داری انقلاب اسلامی همان است که خدای متعال در آیات قرآن نوید آن را داده است.

 

وی بیان داشت: اگر بخواهیم انقلاب اسلامی را به‌عنوان میوه دل‌نشین بعثت به شمار آوریم، این میوه دل‌نشین با مصادیقی همچون دشمن‌ستیزی و محبت در بین جوامع اسلامی همراه بوده است.

 

لطفیان اظهار کرد: امنیت جلوه‌ای از رحمت مطلقه خداوند متعال است که به برکت ولایت مداری و پیروی از آموزه‌های دینی امروز در ایران اسلامی شاهد آن هستیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تأکید بر اینکه پیامبر اسلام سراج منیر زندگی امت اسلامی باید باشد، افزود: این سراج، هیچ‌گاه خاموش نمی‌شود و پیوسته امت اسلامی را همراهی می‌کند.

 

وی تصریح کرد: متأسفانه امروز به‌واسطه عملکرد نادرست برخی کشورهای به‌اصطلاح اسلامی، امت اسلامی با تهدیدی جدی مواجه شده است.

 

لطفیان تأکید کرد: خدای متعال پیوسته دایره مغفرت خودش را برای امت اسلامی می‌گستراند و این امت در سایه ولایت مداری همیشه در پرتو مغفرت الهی است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: امروز جهان آفرینش بر مبنای تفسیر پیامبر اسلام در قالب نظام اسلامی و جمهوری اسلامی تجلی پیدا کرده است.

 

وی با تأکید بر اینکه دوری از آرمان‌های انقلاب اسلامی، دوری از بعثت پیامبر اسلام است، تصریح کرد: امروز حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی، حفاظت و حراست از مبعث پیامبر مکرم اسلام است و نمی‌شود کسانی که اعتقاد به مبعث دارند، روحیه انقلابی گری نداشته باشند.

انتهای پیام/