راه‌اندازی ۳ دفتر پیشخوان خدمت اجرای طرح سنددار کردن اراضی منطقه سرخس
راه‌اندازی ۳ دفتر پیشخوان خدمت اجرای طرح سنددار کردن اراضی منطقه سرخس
مدیر املاک و اراضی آستان قدس رضوی در سرخس از راه‌اندازی سه دفتر پیشخوان خدمت اجرای مصوبه مساعدتی سنددار کردن اراضی کشاورزی و منازل مسکونی در این شهرستان خبر داد.

محسن حسابی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: در اجرای منشور هفتگانه مقام معظم رهبری و مصوبه مساعدتی تولیت آستان قدس رضوی درباره تعیین تکلیف اراضی زارعی در اختیار اهالی و بهره‌برداران شهرستان سرخس و سنددار کردن عرصه منازل مسکونی روستاها، مقرر شد در راستای تأمین امنیت خاطر مردم، استفاده بهینه از آب، خاک، تسهیلات بانکی و تسویه اجاره‌های معوقه اراضی در اختیار زارعین(اصلاحات ارضی، نسق کار و شش‌ساله) و سنددار کردن اراضی کشاورزی و عرصه منازل مسکونی واقع در موقوفات آستان قدس رضوی، شرایط مساعدتی ویژه‌ای با معافیت پرداخت حق تقدیمی فراهم شود.

 

مدیر املاک و اراضی آستان قدس رضوی در سرخس افزود: به همین منظور سه دفتر پیشخوان خدمت اجرای مصوبه مساعدتی سنددار کردن اراضی کشاورزی و منازل مسکونی منطقه سرخس توسط امور املاک و اراضی آستان قدس رضوی در این شهرستان راه‌اندازی شده است.

 

وی تصریح کرد: دفاتر پیشخوان خدمت شهر سرخس واقع در ابتدای خیابان امام خمینی(ره)، مدیریت املاک و اراضی آستان قدس رضوی، دفتر پیشخوان خدمت منطقه مزداوند واقع در ساختمان آستان قدس رضوی در حاشیه جاده مزداوند و دفتر پیشخوان منطقه گنبدلی واقع در ساختمان آستان قدس رضوی در حاشیه گنبدلی آماده خدمت‌رسانی به متقاضیان و اجرای این مصوبه مساعدتی هستند.

 

حسابی اظهار داشت: بر اساس این مصوبه، صاحبان اعیان مسکونی در اراضی موقوفات آستان قدس رضوی در شهرستان سرخس می‌توانند متناسب با مساحت و موقعیت منطقه به‌منظور استفاده از معافیت پرداخت حق تقدیمی با مراجعه به این دفاتر پیشخوان از این مساعدت در راستای سنددار کردن منازل خود بهره‎مند شوند.

 

مدیر املاک و اراضی آستان قدس رضوی در سرخس خاطرنشان کرد: از صاحبان این‎گونه منازل دعوت می‌شود تا با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمت آستان قدس رضوی در شهرستان سرخس از معافیت حق تقدیمی بهره‎مند شده و منازل خود را سنددار کنند.

انتهای پیام/