رزمایش پدافند غیرعامل در منطقه خانگیران سرخس برگزار می‌شود
رزمایش پدافند غیرعامل در منطقه خانگیران سرخس برگزار می‌شود
فرمانده سپاه سرخس از برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل با حضور گردان‌های بیت‌المقدس بسیج سپاه سرخس در منطقه خانگیران این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عیسی صفری در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: رزمایش پدافند غیرعامل با حضور گردان‌های بیت‌المقدس بسیج سپاه سرخس در روزهای چهارم و پنجم اسفندماه در منطقه خانگیران شهرستان سرخس با همکاری پالایشگاه شهید هاشمی نژاد و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه سرخس هدف از برگزاری این رزمایش را آمادگی همه‌جانبه برای مقابله با هرگونه تهدید و بحران احتمالی در منطقه دانست و افزود: در منطقه سرخس و به‌خصوص پالایشگاه شهید هاشمی نژاد و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق خیل عظیم بسیجیان برای دفاع و مقابله با هرگونه تهدید احتمالی در آمادگی کامل قرار دارند و آمادگی همه‌جانبه برای دفاع در مقابل تهدیدات وجود دارد.

 

وی بابیان اینکه این رزمایش به نام شهید والامقام عباسعلی اکبری جور نام‌گذاری شده است، تصریح کرد: نمایش اقتدار و ارتقای آمادگی رزمی گردان‌های بیت‌المقدس بسیج و بالا بردن ضریب امنیتی منطقه خانگیران از دیگر اهداف این رزمایش است.

 

صفری با تأکید بر اینکه رعایت اصول ایمنی و حفاظتی مراکز و صنایع طریق احتیاط در هر شرایطی است، عنوان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا اگر محافظت نظامی نباشد تمامی دستاوردهای فرهنگی، اقتصادی، علمی و سیاسی در نصف روز هدر می‌رود.

انتهای پیام/