نتیجه تعامل با شیطان بزرگ بازگشت به عقب است/ تقویت روحیه استکبارستیزی برای تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی
نتیجه تعامل با شیطان بزرگ بازگشت به عقب است/ تقویت روحیه استکبارستیزی برای تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی
کمیته جوانان ستاد نماز جمعه شهرستان سرخس به مناسبت سی ‌و هشتمین فجر انقلاب اسلامی بیانیه صادر کرد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، کمیته جوانان ستاد نماز جمعه شهرستان سرخس به مناسبت سی‌وهشتمین فجر انقلاب اسلامی بیانیه صادر کرد.

 

متن بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

چرا در راه خدا و در راه مردان و زنان و کودکانى که (به دست ستمگران) تضعیف شده‌اند، پیکار نمی‌کنید همان افراد (ستمدیده‌ای) که می‌گویند: خدایا! ما را از این شهر که اهل آن، ستمگرند، بیرون ببر و براى ما از طرف خود، سرپرست قرار ده و براى ما از طرف خود، یار و یاورى تعیین فرما. (آیه ۷۵ سوره نساء)

 

۲۲ بهمن ۵۷ روز نجات ملت ایران از چنگال طاغوتیان زمان، روز آشکار شدن نعمت بزرگ الهی یعنی، استقلال و آزادی بود.

 

در تاریخ جهان اگر بخواهیم از چند روز تاریخ‌ساز، حماسه‌ساز و بیرون آمده از دل مردم نام ببریم، قطعاً یکی از آن روزها ۲۲ بهمن ۵۷ در جمهوری اسلامی ایران است؛ روزی که لرزه‌ای عجیب بر تن ابرقدرت‌های جهان افتاد؛ روزی که کلمه توحید در وحدت کلمه به دست آمد و درنتیجه اعتصام به «حبل‌الله»، رژیم ستم‌شاهی دو هزار و پانصدساله طاغوتیان به زباله‌دان تاریخ انداخته شد و ثابت کرد آوای «الله‌اکبر» از رگبار «مسلسل» قوی‌تر و نیرومندتر است.

 

یادآوری دهه فجر انقلاب اسلامی و یوم‌الله ۲۲ بهمن، یادآوری رشادت‌ها و فداکاری‌ها و شهادت‌طلبی‌های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت و رهبری است که با ایثار خون خود ثابت کرد که خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است.

 

پیروزی انقلاب اسلامی ایران شروع عصر تازه‌ای در تاریخ ایران به شمار می‌رود؛ کشوری که چندین هزار سال تحت سلطه شاهان و استعمارگران قرار داشت از بند زنجیر اسارت رهاشده و سرنوشت آن را مردم مسلمان و انقلابی رقم زدند.

 

مخالفان انقلاب اسلامی پس‌ازآن که دیدند نمی‌توانند با ترور نیروهای ارزشمند انقلاب، کاری از پیش ببرند جنگ و تحریم ظالمانه را علیه جمهوری اسلامی ایران تحمیل کردند.

 

هشت سال غرب و شرق باهم متحد شدند و با همکاری مزدوری چون صدام یکپارچه علیه کشورمان به جنگ پرداختند، آن‌ها خوب می‌دانستند ایران اسلامی کشوری نیست که به آن‌ها باج بدهد، به همین دلیل تمام قدرت خود را برای از پا درآوردن انقلاب اسلامی به کار بستند که با مشتی محکم روبه‌رو شدند و شکستی سخت بر آن‌ها رقم خورد.

 

پس از گذشت سی‌وهشت سال از عمر پربرکت نظام جمهوری اسلامی ایران دشمنان ما هنوز هم بر این عقیده‌اند که می‌توانند با تحریم‌های ناجوانمردانه و مخدوش کردن افکار جهانیان نسبت به کشور عزیزمان این ملت را از پا دربیاورند.

 

اگرچه افرادی نااهل که قبل از انقلاب در زیر پتو الله‌اکبر می‌گفتند و در سال‌های ۱۳۷۸ و ۱۳۸۸ صدایشان را به روی ملت و انقلاب بلند کردند به دشمنانمان چراغ سبز نشان می‌دهند، اما باید بدانند ما جوانان این مرزوبوم مشت‌هایمان همچنان گره‌کرده است و قدر قطره‌قطره خون شهدای انقلابمان را می‌دانیم و خوب می‌دانیم از کشوری که خوک کثیف، جنایتکار و جنگ‌طلبی سکان‌دار آن باشد آبی برای ملتمان گرم نمی‌شود؛ به غرب دوستان اعلام می‌داریم از تعامل با شیطان بزرگ چیزی جز به عقب برگشتن حاصل نمی‌شود.

 

کمیته جوانان ستاد نماز جمعه شهرستان سرخس در پایان ضمن دعوت از همگان برای حضور در راهپیمایی دشمن‌شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن، بار دیگر با امام راحل (ره) و شهیدان این مرزوبوم اسلامی پیمان می‌بندد که با بیعت کامل از ولی‌فقیه زمان امام خامنه‌ای (حفظه الله) و حفظ و تقویت روحیه استکبارستیزی با تمام توان در راه تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی حرکت می‌کند.

انتهای پیام/