نشانه‌های فروپاشی آمریکا و رژیم صهیونیستی مشاهده می‌شود
نشانه‌های فروپاشی آمریکا و رژیم صهیونیستی مشاهده می‌شود
امام‌جمعه سرخس اظهار کرد: امروز با دیوانه‌ای که در آمریکا روی کار آمده نشانه‌های فروپاشی این کشور و رژیم صهیونیستی مشاهده می‌شود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی صبح امروز مسئولان سرخس با امام‌جمعه شهرستان دیدار کردند.

 

حجت‌الاسلام علیرضا ارژنگ در این دیدار گفت: تا قبل از انقلاب اسلامی شاهد تسلط بیگانگان بر ملت ایران بودیم و هیچ حریتی نداشتیم.

 

امام‌جمعه سرخس افزود: مجاهدت و نعمت حضرت امام (ره) نظام را مستقل کرد و به جمهور و توده مردم اعتنا بخشید.

 

وی حضرت امام (ره) را اسلام‌شناسی ژرف‌نگر دانست و تصریح کرد: امام (ره) دستور صریح قرآن که مطلقاً نباید مشرکان بر مؤمنان تسلط پیدا کنند را اجرا کردند.

 

ارژنگ خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ولایت‌فقیه و نعمت حضرت امام (ره) ملت ایران در دنیا بزرگی می‌کند.

 

امام‌جمعه سرخس در ادامه تصریح کرد: امروز با دیوانه‌ای که در آمریکا روی کار آمده نشانه‌های فروپاشی این کشور و رژیم صهیونیستی مشاهده می‌شود.

 

وی با تأکید بر اینکه ایران اسلامی حرف اول و آخر را در منطقه می‌زند، عنوان کرد: مدعیانی که یک روز در منطقه ما ورود کرده و کشورهای مختلف را اشغال می‌کردند، در مذاکرات آستانه به دست‌وپا افتادند.

 

ارژنگ دهه فجر انقلاب اسلامی را فرصتی برای تبیین برکات و نعمت‌های انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: ملتی می‌تواند ادعای صدور انقلابش را داشته باشد که در سایه اسلام بزرگ ‌شده باشد.

 

امام‌جمعه سرخس در پایان تصریح کرد: انقلاب اسلامی چشم امید مستضعفان بوده و به تعبیر مقام معظم رهبری آینده از آن اسلام و انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/