کم‌کاری مسئولان نظام اسلامی را تهدید می‌کند/ کرنش مقابل آمریکا برای رفع مشکلات کشور یک توهم است
کم‌کاری مسئولان نظام اسلامی را تهدید می‌کند/ کرنش مقابل آمریکا برای رفع مشکلات کشور یک توهم است
امام‌جمعه سرخس گفت: آمریکا به معنای واقعی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند اما کم‌کاری یک مسئول در درون نظام اسلامی که خدمتگزار دین و مردم نیست، نظام را تهدید می‌کند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علیرضا ارژنگ صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه سرخس گفت: شخص مسئولی که پر خیروبرکت است، می‌تواند شخصیت‌های انقلابی تربیت کند.

 

امام‌جمعه سرخس افزود: کسانی که آمریکا را به‌عنوان کدخدای دنیا معرفی کرده و احساس می‌کنند که در مقابل آن‌ها باید کرنش کرد تا توفیقی حاصل شود، این‌ احساس یک توهم و یک غلط است.

 

وی کم‌کاری مسئولان را تهدیدی برای نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: آمریکا به معنای واقعی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند اما کم‌کاری یک مسئول در درون نظام اسلامی که خدمتگزار دین و مردم نیست، نظام را تهدید می‌کند.

 

ارژنگ اظهار داشت: اشرافی گری و فاصله گرفتن مسئولان از مردم و درک نکردن سختی‌ها و تلخی‌های زندگی مردم، حرکت انقلاب اسلامی را سست می‌کند.

 

امام‌جمعه سرخس خاطرنشان کرد: اگر تفکر و روحیه انقلابی میان مسئولان تقویت شود، آن‌وقت کشوری که دارای منابع و ذخایر عظیم است، اقتصاد مقاومتی را درک خواهد کرد.

 

وی اظهار داشت: در شرایطی قرار داریم که کارها از اخلاص فاصله گرفته و این برای مسئول نظام اسلامی یک خطر است.

 

ارژنگ خاطرنشان کرد: کشور ما با اتکای به داخل می‌تواند سروری کند به شرطی که تربیت نیروی انقلابی برای مسئولان یک رسالت باشد.

 

امام‌جمعه سرخس ادامه داد: اگر مسئولی در نظام اسلامی درک کند که این نظام با چه سختی‌هایی شکل‌گرفته است، به کار عادی شبانه‌روزش را سپری نمی‌کند.

 

وی در پایان تصریح کرد: یک مسئول ۳۰ سال خدمت می‌کند اما به خاطر عدم اخلاص در قیامت اثری از کار او دیده نمی‌شود.

انتهای پیام/