مشهورترین نمایشگاه شرق کشور به استقبال مخاطبان رفت
مشهورترین نمایشگاه شرق کشور به استقبال مخاطبان رفت
دوازدهمین نمایشگاه کتاب سال سرخس به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی شرق کشور در شهرستان مرزی سرخس به استقبال مخاطبان رفت.

ابوالفضل نعمتی، رئیس روابط عمومی پالایشگاه گاز سرخس در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: تاکنون یازده دوره برگزاری نمایشگاه کتاب سال سرخس به میزبانی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در شهرستان برگزار شده و با توجه به استقبال شهروندان و کارکنان این مجتمع از این رویداد فرهنگی در دوره‌های گذشته، امسال تصمیم به برگزاری دوازدهمین دوره این نمایشگاه گرفتیم.

 

وی افزود: در این نمایشگاه شش هزار عنوان کتاب در زمینه‌های دانشگاهی، اقتصاد، فنی و مهندسی، دفاع مقدس، کتب نفیس و مذهبی، ادیان، علمی، هنری، سینمایی، روانشناسی، تاریخ ایران و جهان، کمک‌آموزشی و کودکان و نوجوانان در معرض دید عموم قرار گرفته است.

 

رئیس روابط عمومی پالایشگاه گاز سرخس بابیان اینکه شعار این نمایشگاه هر خانه یک کتابخانه است، اظهار داشت: با برگزاری نمایشگاه کتاب سال سرخس، سالیانه حدود پنج میلیارد ریال کتاب وارد منازل شهروندان سرخسی و همکاران شاغل در پالایشگاه می‌شود که خوشبختانه شاهد استقبال بی‌نظیر از این رویداد فرهنگی هستیم.

 

نعمتی تأکید کرد: هدف از برگزاری این رخداد فرهنگی، دسترسی آسان به کتب، بالا بردن سطح آگاهی عموم جامعه و گسترش تسهیلات استفاده از انواع کتاب‌ها با موضوعات گوناگون در سطح مراکز آموزشی و دانشگاه و اشاعه فرهنگ کتابخوانی در سطح جامعه است.

 

وی خاطرنشان کرد: دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب سال سرخس از ۱۲ تا ۲۲ دی‌ماه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرک گاز شهید مهاجر سرخس برپا است.

انتهای پیام/