ساماندهی اراضی کشاورزی معنایش این نیست که مردم را از نان خوردن بیاندازیم/ حق آبه کشاورزان به‌عنوان سندی نوشته‌شده باید به آن‌ها واگذار شود
ساماندهی اراضی کشاورزی معنایش این نیست که مردم را از نان خوردن بیاندازیم/ حق آبه کشاورزان به‌عنوان سندی نوشته‌شده باید به آن‌ها واگذار شود
فرماندار سرخس به مشکلات بخش کشاورزی این شهرستان اشاره کرد و گفت: ساماندهی اراضی کشاورزی شهرستان سرخس در دستور کار قرار گرفته و معنایش این نیست که یک‌شبه مردم را از نان خوردن بیاندازیم.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حسین سنجرانی ظهر امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان سرخس با گرامیداشت حماسه ۹ دی و روز تجدید بیعت امت با ولایت گفت: در ۹ دی ۸۸ ملت ایران بار دیگر برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب وارد صحنه شد.

 

فرماندار سرخس حماسه ۹ دی ۸۸ را یک حماسه ملی دانست و افزود: زوایای گوناگون این حماسه باید موردبررسی مردم قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: ایران اسلامی تنها کشوری است که روی پای خودش ایستاده و ملت ایران نیز برای حفظ استقلال کشور هزینه‌های زیادی پرداخت کرده است.

 

سنجرانی به فتنه ۸۸ اشاره کرد و اظهار داشت: فتنه ۸۸ سناریوی‌ای بود که از قبل توسط دشمنان نظام اسلامی نوشته‌شده بود و تمامی آن‌ها برای براندازی کشور به میدان آمده بودند.

 

فرماندار سرخس اظهار داشت: باوجودی که در فتنه ۸۸ ضررهای زیادی به کشور وارد شد، اما با هوشیاری و بصیرت مردم، حماسه ۹ دی پدیدار شد و توطئه‌های دشمنان بار دیگر خنثی شد.

 

وی در ادامه برگزاری انتخابات سالم را از افتخارات جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: آن چیزی که قانون تکلیف کرده باید در انتخابات انجام شود و هیچ مسئول دستگاه اجرایی حق دخالت در انتخابات را ندارد.

 

سنجرانی به مشکلات بخش کشاورزی و حوزه آب شهرستان اشاره و تصریح کرد: ساماندهی اراضی کشاورزی شهرستان در دستور کار قرار گرفته و معنایش این نیست که یک‌شبه مردم را از نان خوردن بیاندازیم.

 

فرماندار سرخس تأکید کرد: حق آبه کشاورزان نیز به‌عنوان سندی که نوشته‌شده باید به آن‌ها واگذار شود.

 

وی در ادامه بابیان اینکه در ماه‌های گذشته سرمایه‌گذاران زیادی برای سرمایه‌گذاری به سرخس آمده‌اند، خاطرنشان کرد: کارگروه‌هایی در آستان قدس رضوی برای پیگیری مشکلات شهرستان تشکیل‌شده که در بخش‌های کشاورزی، دامپروری و ایجاد اشتغال تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/