ضرورت استفاده از بسترهای موجود صنعت نفت و گاز برای اشتغال‌زایی در سرخس/ شرکت‌های حمل‌ونقل برای همکاری با پالایشگاه از علم لجستیک برخوردار باشند
ضرورت استفاده از بسترهای موجود صنعت نفت و گاز برای اشتغال‌زایی در سرخس/ شرکت‌های حمل‌ونقل برای همکاری با پالایشگاه از علم لجستیک برخوردار باشند
مدیرعامل پالایشگاه گاز سرخس گفت: باید با استفاده از بسترهای موجود در صنعت نفت و گاز، نسبت به تحقق منویات رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی، اشتغال‌زایی و کارآفرینی در شهرستان سرخس گام برداریم.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، سید مجید منبتی در مراسم تجلیل از کارکنان حوزه حمل‌ونقل پالایشگاه سرخس گفت: ۲۶ آذرماه هرسال یادآور صدور فرمان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) در زمینه اعزام کامیون‌ها به بنادر جنوبی برای تخلیه کالاهای وارداتی و مایحتاج مردم است که به‌عنوان روز حمل‌ونقل نام‌گذاری شده و فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به خدمات برجسته و تلاش شبانه‌روزی خدمت گذاران این عرصه است.

 

مدیرعامل پالایشگاه گاز سرخس تصریح کرد: در جهان امروز، بخش حمل‌ونقل ازجمله بخش‌های زیربنایی اقتصاد هر جامعه است و تمامی متصدیان این حوزه  نقش تعیین‌کننده‌ای در شکل‌گیری و انسجام شبکه حمل‌ونقل کشور دارند.

 

وی افزود: متأسفانه راهبری شرکت‌ها مناسب با علم روز نیست و یکی از استراتژی‌های پالایشگاه خانگیران برای حضور پیمانکاران در حمل گوگرد برخورداری شرکت‌های حمل‌ونقل و استفاده آن‌ها از علم لجستیک است.

 

منبتی با اشاره به ترانزیتی بودن جاده سرخس به مشهد بیان داشت: روزانه خودروهای زیادی از این جاده تردد می‌کنند که بخش قابل‌توجهی از این خودروها و شرکت‌های حمل‌ونقل با پالایشگاه خانگیران سرخس در حمل ریلی محصول گوگرد همکاری می‌کنند.

 

مدیرعامل پالایشگاه گاز سرخس تأکید کرد: باید با استفاده از شرکت‌های حمل‌ونقل برای تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی در منطقه سرخس گام برداریم و یکی از اولویت‌های این پالایشگاه در آینده نزدیک استفاده از پتانسیل شرکت‌های داخلی در شهرستان است.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم از تعدادی از کارکنان بخش حمل‌ونقل این مجتمع گازی تقدیر شد.

انتهای پیام/