توانمندسازی افراد جویای کار و توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای
توانمندسازی افراد جویای کار و توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس بر توانمندسازی افراد جویای کار و توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سطح جامعه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، سید مجید منبتی در بازدید مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی از این مجتمع گازی گفت: تلاش برای بهبود و استفاده مؤثر و کارآمد از نیروی کار، تجهیزات و ابزار کار و فضای کار متعادل از اهداف تمامی مدیران سازمان‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی و صنعتی است.

 

وی اظهار داشت: از مهم‌ترین اهداف در هر سازمان ارتقاء سطح بهره‌وری آن است و یکی از دستگاه‌های متولی که می‌تواند در این زمینه تأثیرگذار باشد، اداره کل فنی و حرفه‌ای در استان‌ها است.

 

مدیرعامل پالایشگاه گاز سرخس با اشاره به استراتژی‌های این شرکت در برون‌سپاری فعالیت‌ها و خدمات ابراز داشت: ما از تمامی شرکت‌های خدماتی که توان ارائه خدمات به پالایشگاه را دارند استقبال کرده و آماده همکاری باهدف دریافت خدمات هستیم.

 

منبتی با اشاره به انجام تعمیرات اساسی سالیانه در واحدهای عملیاتی این مجتمع گازی گفت: تمامی نیروهای پیمانکاری که در بخش تعمیرات اساسی فعالیت می‌کنند در مرحله نخست و زیر نظر آموزشگاه‌ها دوره‌های فنی و حرفه‌ای را گذرانده و جذب پالایشگاه می‌شوند.

 

وی بابیان اینکه باید توانمندسازی در سطح جامعه را افزایش دهیم خاطرنشان کرد: همکاران ما در مجموعه شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد آماده همکاری‌های دوجانبه با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی هستند.

انتهای پیام/