سالن چندمنظوره ۹ دی شهرستان سرخس به بهره‌برداری رسید+ تصاویر
سالن چندمنظوره ۹ دی شهرستان سرخس به بهره‌برداری رسید+ تصاویر
همزمان با آخرین روز از هفته بسیج، سالن چندمنظوره ورزشی 9 دی شهرستان سرخس افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، سرهنگ سید مرتضی شارعی مقدم در این مراسم بابیان اینکه کار ساخت این مجموعه ورزشی از سال ۱۳۹۳ شروع شده است، گفت: این مجموعه ۱۶۴۴ متر زیربنا دارد که ۱۳۰۰ متر آن طبقه همکف بوده و به ورزش‌های فوتسال، والیبال، هندبال و بسکتبال اختصاص‌یافته و ۳۰۰ متر دیگر آن در بخش انتهایی سالن به ورزش‌های رزمی و بدنسازی اختصاص می‌یابد.

 

فرمانده سپاه سرخس افزود: برای ساخت این مجموعه اعتباری بالغ‌بر ۶ میلیارد ریال هزینه شده که ۳ میلیارد ریال آن توسط سپاه امام رضا علیه‌السلام و مابقی آن به‌صورت مشارکتی توسط خیرین و اعتبارات ماده ۱۸۰ تأمین ‌شده است.

 

شارعی مقدم خاطرنشان کرد: سالن چندمنظوره ۹ دی سرخس، از پروژه‌های بزرگ شهرستان است که بدون هیچ‌گونه ردیف اعتبار دولتی به بهره‌برداری رسیده است.

 

وی بابیان اینکه سپاه ناحیه سرخس تاکنون ۶ سالن ورزشی در شهرستان ایجاد کرده است، تصریح کرد: اقداماتی زیرساختی سپاه شهرستان سرخس در سه سال اخیر در حوزه ورزشی با ۲۵ سال کار عمرانی در این زمینه که دیگر دستگاه‌های اجرایی انجام می‌دهند برابری می‌کند.

 

سرگرد مرتضی فیروزی جانشین تربیت‌بدنی سپاه امام رضا علیه‌السلام نیز در این مراسم با اشاره به ساخت سالن‌های ورزشی توسط سپاه امام رضا علیه‌السلام در استان در قالب برنامه پنج‌ساله پنجم توسعه گفت: تاکنون ۱۸۶ سالن ورزشی صالحین توسط سپاه امام رضا علیه‌السلام در استان ساخته‌شده که از این تعداد ۱۲۳ سالن فعال است.

 

وی افزود: همچنین از ۳۱ سالن ورزشی چندمنظوره ۹ دی استان، ۲۳ سالن ایجاد و به بهره‌برداری رسیده و مابقی در حال ساخت است.

 

جانشین تربیت‌بدنی سپاه امام رضا علیه‌السلام به ساخت استخر شنا در مرکز و شهرستان‌های استان اشاره کرد و اظهار داشت: هفت استخر شنا در دست پیگیری و ساخت در استان داریم که از این تعداد دو استخر به بهره‌برداری رسیده و فعال بوده و چهار استخر نیز در حال ساخت است.

 

فیروزی عنوان کرد: اماکن ورزشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌صورت مشارکتی ۵۰ درصد توسط سپاه و ۵۰ درصد با کمک سایر دستگاه‌های اجرایی و مردمی احداث می‌شود.