حاشیه‌سازی‌های سیاسی مشکلات مردم را حل نمی‌کند/ بیکاری مانند غده سرطانی در خانواده‌ها مشغول نشر و نمو است/ مسئولان خیری اگر ندارند شر نرسانند
حاشیه‌سازی‌های سیاسی مشکلات مردم را حل نمی‌کند/ بیکاری مانند غده سرطانی در خانواده‌ها مشغول نشر و نمو است/ مسئولان خیری اگر ندارند شر نرسانند
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه حاشیه‌سازی‌های سیاسی مشکلات مردم را حل نمی‌کند، گفت: بیکاری مانند غده سرطانی در خانواده‌ها مشغول نشر و نمو است، بنابراین نباید برای فراموش کردن معضلات واقعی و برای اینکه شرایط سیاسی در کشور ایجاد شود، آدرس غلط به مردم بدهیم.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حضور بیش از هزار نفر از بسیجیان سرافراز شهرستان سرخس از اقشار مختلف، پیر و جوان، سنی و شیعه در همایش مدافعان حرم به مناسبت ۵ آذر سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین در مسجد امام رضا علیه السلام سرخس، حال و هوای سرد پاییز را گرما و طراوت خاصی بخشید.

 

سرهنگ سید مرتضی شارعی مقدم فرمانده سپاه سرخس در این مراسم با برشمردن شاخصه‌ها و ویژگی‌های بسیجی، گستره تفکر بسیج و تفکر بسیجی را جهانی و شجاعت و اقدام و عمل را لازمه بسیجیان امروزی دانست.

 

یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و نماهنگ‌های پرمعنی در مورد شهدا به مجلس معنویت و عزت خاصی بخشیده بود.

 

۵ آذر روز بسیج است نه آنکه یک روز متعلق به بسیج باشد؛ بسیج شجره طیبه‌ای است که انقلاب و نظام ما مدیون پایداری و ماندگاری او است.

 

سید احسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی به‌عنوان سخنران ویژه این مراسم با شرح و بیان نقش بسیج در اول انقلاب و دفاع مقدس و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد بسیج، تأکید کرد: بسیج نماد مردم‌سالاری دینی و حاضر در همه عرصه‌ها است که انقلاب به آن نیاز دارد.

 

وی ادامه داد: بسیج خلاصه در یک حوزه نیست و میدان‌دار نبرد اقتصادی و فرهنگی با توجه به هویت انقلابی و ایدئولوژیکی کشور است.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تشریح سیاست‌های استعماری کدخدامنشانه آمریکا، عنوان کرد: این‌ها بهانه بگیر و زیاده‌خواه هستند و شاهدیم علیرغم اجرای همه تعهدات ایران، آمریکایی‌ها بدعهدند و نمی‌خواهند قدرت و غیرت نظام جمهوری اسلامی ایران را ببیند.

 

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: پویایی و قدرت بسیج باعث شد که دشمنان درصدد حذف این رکن اصیل انقلاب باشند.

 

وی افزود: ما بسیج را به‌عنوان یک تشکل سیاسی و حزبی نمی‌بینیم، به‌عنوان یک جوشش و عظمت و جریانی برای همه مردم و پیرو خط امام و رهبری می‌بینیم و این روحیه بسیجی به سایر نقاط جهان صادر شده است.

 

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نقش حشد الشعبی و بسیج عراق را در جریان مقابله با تکفیرها و مدیریت ارتش بیست‌میلیونی اربعین حسینی دیدیم و این همان روحیه و تفکر بسیجی است.

 

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: این خلوص است که میلیون‌ها نفر از سراسر جهان به عشق امام حسین علیه‌السلام در اربعین حسینی حضور دارند؛ این روحیه ولایی، بسیجی و انقلابی باید در کشور حفظ شود و حیف است کشور را بااین‌همه عزت، گرفتار حاشیه‌سازی‌های سیاسی کنیم.

 

وی بیان داشت: دعواهایی که معلوم نیست چقدر آن به نفع مردم است، هیچ مشکلی از مردم در این حاشیه‌سازی‌ها و جوسازی‌های سیاسی وجود ندارد.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه حاشیه‌سازی‌های سیاسی مشکلات مردم را حل نمی‌کند، تصریح کرد: بیکاری مانند غده سرطانی در خانواده‌ها مشغول نشر و نمو است، بنابراین نباید برای فراموش کردن معضلات واقعی و برای اینکه شرایط سیاسی در کشور ایجاد شود، آدرس غلط به مردم بدهیم.

 

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مشکل اساسی فعلی کشور بیکاری، تورم و مشکلات اقتصادی است و این حاشیه‌سازی‌ها سیاسی نفعی به حال مردم ندارد.

 

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: نباید برای حل مشکلات واقعی مردم، با جوسازی‌های سیاسی آدرس غلط و انحرافی به آن‌ها بدهیم؛ باید بدانیم مردم شریف و عزیز ما وفادار به آرمان‌ها و اصول انقلاب و محب اهل‌بیت علیهم‌السلام هستند.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: مردم ما با شهید داده‌اند و یا ایثارگر و جانبازی در خانواده آن‌ها وجود دارد، بنابراین طوری باید عمل کنیم که حافظ اصل و اصول انقلاب و نظام باشیم؛ مسئولان اگر خیری ندارند شر نرسانند.

 

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان تصریح کرد: مجموعه بسیج، باید مجموعه اندیشه سازی‌ها در همه عرصه‌ها باشد و این نشان از آن راهبردی است که مقام معظم رهبری افقی دوردست را برای بسیج ترسیم کردند.

 

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برای حل مشکلات کشور نیاز به تفکر بسیجی و انقلابی داریم و فقط این روحیه می‌تواند راهگشای مشکلات کشور باشد.

انتهای پیام/