نقطه پایان فتنه انگیزی های آل سعود در منطقه کجاست؟
نقطه پایان فتنه انگیزی های آل سعود در منطقه کجاست؟
امام علی علیه‌السلام زمانی که با خوارج جنگید و فتنه آن‌ها را خاموش کرد، فرمودند؛ «فَأَنا فَقَأتُ عَينَ الفِتنَةِ» و بعد فرمودند، «الا و انّ اخوف الفتن عندی علیکم، فتنه بنی امیه فانها فتنة عمیاء مظلمه»، بزرگ‌تر از خوارج، فتنه بنی‌امیه است؛ امروز هم عربستان بزرگ‌ترین فتنه و بزرگ‌تر از فتنه داعش و القاعده است.

به گزارش نسیم سرخس، گرفتاری‌های امروز جهان اسلام که بسیار اسفناک و دردناک است و چهره جهان اسلام را مخدوش کرده، مسئله امروزی و جدیدی که در سال‌های اخیر خلق یا ایجاد شده باشد، نیست.

 

اگر سیری در تاریخ اسلام داشته باشیم خواهیم دید که این یک خط، مسیر و یک شجره است که دقیقاً بعد از رحلت پیامبر مکرم اسلام شروع و بعد از حکومت امام علی علیه‌السلام آشکار شد.

 

این حرکت خبیث و فتنه‌گر از حکومت بنی‌امیه شروع‌شده و امروزه وارثان و جانشینان آن‌ها یعنی آل سعود نیز به این حرکت ادامه می‌دهند.

 

همان خط انحرافی که از اول در جهان اسلام به وجود آمده که با رفتار و گفتار خود موجبات فتنه در بین مسلمانان را ایجاد کرده‌اند و کار مسلمانان را به‌جایی رساندند که بعد از ۶۰ سال سر فرزند پیامبر را بر سر نیز کرده و اهل‌بیت پیامبر را اسیر می‌کنند.

 

در آن زمان هم دست یهود در کار بود؛ در ایجاد این خط انحرافی و تا امروز نیز مدیریت این مسیر انحرافی با خود یهودیان است و می ببینیم آل سعود با همگامی و هماهنگی و دریوزگی درگاه آل یهود و صهیونیست‌ها و بدترین دشمنان اسلام و مسلمین دست به جنایت و کشتار مسلمانان می‌زنند.

 

امام علی علیه‌السلام زمانی که با خوارج جنگید و فتنه آن‌ها را خاموش کرد، فرمودند؛ «فانا فقات عین الفتنه» و بعد فرمودند، «الا و انا اخوف الفتن عندی علیکم فتنه بنی‌امیه، فانها فتنه عمیا مظلمه»؛ بزرگ‌تر از خوارج، فتنه بنی‌امیه است.

 

امروز عربستان بزرگ‌ترین فتنه و بزرگ‌تر از فتنه داعش و القاعده است، زیرا آل سعود با حمایت‌های مالی و لجستیکی خود از گروه‌های تروریستی دست به کشتار مردم مظلوم مسلمان در سوریه، عراق، یمن و سایر کشورهای اسلامی منطقه می‌زند.

 

در عربستان وقتی مفتیان حرام‌خوار که آشکارا برخلاف کتاب و سنت فتوا می‌دهند، همان تعبیر امام علی علیه‌السلام از بنی‌امیه است که فرمودند، بنی‌امیه اسلام را می‌پوشانند به تن مردم، آن‌چنان‌که پوستین را وارونه بپوشانند.

 

وقتی حکام فتنه‌انگیز و بی‌عقل عربستان با تشکیل گروه‌های تکفیری و شرور دنیای اسلام را گرفتار جنگ و خونریزی کرده‌اند، باز همان تعبیر امام علی علیه‌السلام که فرمودند، فتنه بزرگ بنی‌امیه بوده که خالق امثال خوارج است، مصداق می یابد.

 

امروز این جنگ‌ها و خونریزی‌ها نتیجه همان خط و مسیر انحرافی است و به‌حق مقام معظم رهبری فرمودند، این شجره خبیثه و ملعونه است و تا این مسیر و تفکر باشد دنیای اسلام روی خوشی نخواهد دید، بنابراین باید تمام هم‌وغم جهان اسلام نابودی و خشک‌کردن این شجره ملعونه باشد.

یادداشت: دکتر اسحق ابان

انتهای پیام/