شهید جواد بارانی
شهید جواد بارانی
شهيد جواد بارانی در سال 1345 در روستاي ابراهيم آباد در خانواده اي متوسط به دنيا آمد.

javad barani

نام ونام خانوادگی: جواد بارانی

نام پدر: عیسی

تاریخ تولد: ۱۳۴۵

محل تولد: روستای ابراهیم آباد

محل شهادت: والفجر ۸ فاو عراق

محل دفن: روستای ابراهیم آباد

تاریخ شهادت: ۶۴/۱۱/۲۲

خلاصه ای از زندگینامه شهید:

شهید جواد بارانی در سال ۱۳۴۵در روستای ابراهیم آباد در خانواده ای متوسط به دنیا آمد. تحصیلات سوم ابتدایی را پشت سر گذاشت همیشه دعا می کرد که خدایا مرا با قرآن خودت محشور بدار ولایت پذیری ایشان بسیار زیاد وشیفته امام بود.

هم رزم ایشان این گونه بیان می کند که به دلیل علاقه شدید به امام (ره) همیشه عکس حضرت امام خمینی (ره) رابه سینه  آویزان می کرد این بسیجی شهید  سرانجام در عملیات والفجر ۸  در منطقه عملیاتی فاوشرکت نموده ودر همین عملیات شهد شیرین شهادت را نوشید روحش شاد ویادش گرامی باد.

وصیتنامه شهید:

می دانید که دراین زمان که اسلام عزیزمان مورد هجوم ابرقدرتها قرار گرفته است واسلام در جهان واقع شده وظیفه بزرگ برای مسلمانان است که از اسلام همچون امام خمینی (ره) دفاع کنند. وظیفه همه مسلمان وکسانیکه قادرند از اسلام دفاع کنند این است که به جبهه حق علیه باطل بروند .  واگر خداوند ما را مورد لطف خویش قرار دهد به شهادت که آرزوی من است برسم . وبروم کنار دوستان هم سنگر وپیامی که به برادران خوبم دارم این است که گوش به فرمان امام امت باشید . ودر کارهایتان زیرک واستوار ودر رفتار و اعمالتان تقوی را پیشه کنید. وهمچنین برادران عزیزم راه من را ادامه دهید ونگذارید اسلحه من روی زمین بماند وبا دشمنان بجنگید.