اعتکاف علمی ۲۰۸ دانش‌آموز سرخسی در ایام نوروز ۹۵/ تقدیر از ۱۰۰۰ دانش‌آموز نمونه در حوزه عفاف و حجاب
اعتکاف علمی ۲۰۸ دانش‌آموز سرخسی در ایام نوروز ۹۵/ تقدیر از ۱۰۰۰ دانش‌آموز نمونه در حوزه عفاف و حجاب
مدیر آموزش‌وپرورش سرخس گفت: در طرح اعتکاف علمی که از 20 اسفندماه سال گذشته تا 12 فروردین امسال برگزار شد، 208 دانش‌آموز سرخسی حضور داشتند.

عباس دادمحمدی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، بابیان اینکه در نوروز امسال ۶ پایگاه شهری و روستایی آموزش‌وپرورش سرخس کار اسکان مسافران نوروزی را بر عهده داشتند، گفت: در طول اجرای طرح نوروز ۹۵ که از ۲۸ اسفندماه ۹۴ تا ۱۳ فروردین امسال برگزار شد، ۱۴۰ مسافر در پایگاه‌های آموزش‌وپرورش سرخس اسکان داده شدند.

 

مدیر آموزش‌وپرورش سرخس در ادامه به اجرای طرح اعتکاف علمی دانش‌آموزان در ایام نوروز ۹۵ اشاره و خاطرنشان کرد: در طرح اعتکاف علمی که از ۲۰ اسفندماه سال گذشته تا ۱۲ فروردین امسال برگزار شد، برای ۲۰۸ دانش‌آموز سرخسی در مقاطع سوم دبیرستان و پیش‌دانشگاهی اردوهای مطالعاتی و آمادگی کنکور برگزار شد.

 

وی همچنین با اشاره به برگزاری همایش عفاف و حجاب در شهرستان تصریح کرد: در این همایش که در اواخر سال ۹۴ برگزار شد، از ۱۰۰۰ دانش‌آموز دختر نمونه در حوزه عفاف و حجاب تقدیر شد.

 

دادمحمدی کمک به دانش‌آموزانی که دارای الگوهای برتر اخلاقی هستند را از اولویت‌های آموزش‌وپرورش سرخس عنوان کرد و گفت: در این راستا در اواخر سال گذشته ۱۶۰۰ البسه و کفش با رعایت حفظ کرامت انسانی در بین دانش‌آموزان نیازمند که دارای الگوهای برتر اخلاقی بودند توزیع شد.

انتهای پیام/