حجاب یک ضرورت دینی است/ امروز جامعه ما در عرصه عفاف و حجاب مورد تهاجم غرب قرار گرفته است
حجاب یک ضرورت دینی است/ امروز جامعه ما در عرصه عفاف و حجاب مورد تهاجم غرب قرار گرفته است
امام جمعه شهرستان سرخس در همایش فاطمیون سرخس با بیان اینکه امروز جامعه ما در عرصه حجاب و عفاف مورد تهاجم غرب قرار گرفته است، گفت: بدحجابی روشنفکری نیست بلکه اوج رذالت و ولنگاری است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام علیرضا ارژنگ در همایش فاطمیون سرخس گفت: عفاف و حجاب برای همه ی زنان مومن ضرورت دارد و یک وقار،اصالت و عظمت برای زن مسلمان است.

 

امام جمعه سرخس افزود: علل بسیاری از گرفتاری ها و شلوغی های راهروهای دادگاه ها، رواج بد حجابی است و متاسفانه مومنان ما نیز حساسیت گذشته را نسبت به حجاب ندارند.

 

ارژنگ تصریح کرد: علت آنکه جامعه ما گرفتار بدحجابی شده، نارسایی های تربیتی و عاطفی است و اگر فرزند از والدین خود مهر ببیند، هیچگاه با یک لبخند غریبه تحت تاثیر قرار نمی گیرد و در جامعه خودنمایی نمی کند.

 

وی با بیان اینکه بی غیرت بودن مردان نیز یکی دیگر از دلایل رواج بی حجابی است، اظهار داشت: اگر به فرزندان خود محبت داشته باشیم فرزند ما دل به خیابان و کوچه خوش نمی کند.

 

امام جمعه سرخس با بیان اینکه امروز جامعه ما در عرصه حجاب و عفاف مورد تهاجم غرب قرار گرفته است، ادامه داد: بدحجابی روشنفکری نیست بلکه اوج رذالت و ولنگاری است.

 

ارژنگ تاکید کرد: با امر به معروف و نهی از منکر نگذاریم بدحجابی و بی حجابی در شهر ما به مانند کلان شهرها رواج پیدا کند زیرا رواج بدحجابی و بی حجابی، دل امام زمان (عج) را خون می کند.

 

وی در پایان گفت: حجاب یک ضرورت دینی است و نمی توانیم بگوییم قسمتی از ضروریات دین را می پذیریم و قسمتی را نمی پذیریم.

انتهای پیام/