فساد خواص موجب انحراف انقلاب اسلامی می شود/ تفکر احساس ضعف در مقابل بیگانگان حرکت انقلاب اسلامی را کند می کند
فساد خواص موجب انحراف انقلاب اسلامی می شود/ تفکر احساس ضعف در مقابل بیگانگان حرکت انقلاب اسلامی را کند می کند
امام جمعه سرخس فساد خواص را یکی از عوامل انحراف انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: آلوده شدن به دنیازدگی و تجمل گرایی موجب کند شدن حرکت انقلاب اسلامی می شود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام علیرضا ارژنگ در خطبه های این هفته نمازجمعه سرخس با توصیه به رعایت تقوای الهی و با تقدیر از حضور پرشور و آگاهانه مردم ولایتمدار شهرستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: مردم ایران اسلامی می دانند که چه موقع حضور آنها مورد نیاز است.

 

امام جمعه سرخس افزود: حضور مردم  در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به این دلیل است که  انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده نشود و از طرف دیگر تشکر از کسانی است که از جان خود مایه گذاشتند و انقلاب اسلامی را به وجود آوردند.

 

ارژنگ ادامه داد: امروز دستاوردهای انقلاب اسلامی جهانی شده است و نمی توان این دستاوردها را فقط به عرصه های داخلی محدود کرد.

 

خطیب نمازجمعه سرخس عنوان کرد: انقلاب اسلامی نشان داد که می شود مبتنی بر اسلام، حکومت تشکیل داد و انقلاب اسلامی این را به جهان فهماند.

 

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی روحیه جسارت را به ملت ها دمید که می توانند با اراده قوی و اعتماد به خدا روی پای خود بایستند و به آزادی برسند.

 

امام جمعه سرخس خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی یک مدل مدیریت نظام اسلامی که در عالم بی نظیر است، تحت عنوان «ولایت فقیه» را به جهان ارائه کرد و آن را به صورت عملیاتی اجرایی کرد.

 

ارژنگ ادامه داد: نظام اسلامی ابهت پوشالی ابر قدرت ها را شکست و عزت اسلامی با انقلاب اسلامی ایران احیا شد.

 

خطیب نماز جمعه سرخس بیان داشت: امروز مصداق آیه «ولن یجعل الله الکافرین علی المؤمنین سبیلا» را مردم ایران اسلامی می بینند.

 

وی به آفت هایی که انقلاب اسلامی را تهدید می کند اشاره کرد و افزود: تفرقه یکی از آفت هایی است که انقلاب اسلامی را تهدید می کند و اگر بخواهیم به قله های رفیع دست پیدا کنیم همانند دوران انقلاب باید متحد و منسجم باشیم.

 

امام جمعه سرخس فساد خواص را یکی دیگر از عوامل انحراف انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: آلوده شدن به دنیازدگی و تجمل گرایی موجب کند شدن حرکت انقلاب اسلامی می شود.

 

ارژنگ تصریح کرد: تفکر احساس ضعف در مقابل بیگانگان که متاسفانه عده ای به آن باور دارند، حرکت پیش رونده انقلاب اسلامی را کند می کند.

 

خطیب نمازجمعه سرخس در پایان اظهار داشت: مردم ایران اسلامی باید هوشیار باشند و در این روزهای مانده به انتخابات به خاطر این و آن در مقابل یکدیگر قرار نگیرند که دشمن در صدد توطئه است.

انتهای پیام/