انتخاب مدیران متعهد، موجب استمرار انقلاب اسلامی می شود/ کسی که قانون گریز است نمی تواند از ارزش های انقلاب دفاع کند
انتخاب مدیران متعهد، موجب استمرار انقلاب اسلامی می شود/ کسی که قانون گریز است نمی تواند از ارزش های انقلاب دفاع کند
امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه انتخاب مدیران متعهد، موجب استمرار انقلاب اسلامی می شود، گفت: اولین مسئله در انتخابات حضور حداکثری و پس از آن انتخاب نماینده ای صالح و با ایمان است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علیرضا ارژنگ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از دنیازدگی گفت: فرشتگان الهی به خاطر صبر مؤمنان به استقبال آن‌ها می‌روند بهشت آمیخته با صبر و سختی در دنیا است.

 

امام‌جمعه سرخس در ادامه با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی پدیده‌ای بود که اگر بخواهیم آن را بشناسیم باید بدانیم قبل ازآنچه چیزهایی داشتیم و مجبور بودیم ظلم را بپذیریم، اما خداوند ملت ایران را پناه داد و با نصرتش ما را تأیید کرد.

 

خطیب نماز جمعه سرخس خاطرنشان کرد: اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران با دست قدرت الهی به وجود آمد.

 

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، عنوان کرد: امروز حفظ و بقای انقلاب از اصل انقلاب مهم‌تر است که باید با دستاوردها، آن را استمرار دهیم.

 

ارژنگ بیان داشت: نعمتی که خداوند به ملت ایران داد، هیچ پیامبر و امامی از آن برخوردار نبود، بنابراین انقلاب اسلامی بهترین بستر برای استقرار حکومت اسلامی را فراهم کرد.

 

امام‌جمعه سرخس ادامه داد: باید کمبودهای انقلاب را بشناسیم و آن را سامان بدهیم.

 

خطیب نماز جمعه سرخس بابیان اینکه دشمن به دنبال ضعیف کردن اراده انقلابیون است، اظهار کرد: کسانی که با شکل‌گیری انقلاب اسلامی دچار زیان شدند از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: تحکیم باورها و ارزش‌های اسلامی، حفظ شورونشاط انقلابی، روحیه تعاون و همدلی و هم‌زبانی و حضور مردم در تمامی عرصه‌ها موجب استمرار انقلاب اسلامی می‌شود.

 

ارژنگ بیان داشت: همان علت‌هایی که باعث پیروزی انقلاب شد، همان علت‌ها باعث استمرار انقلاب می‌شود.

 

وی بابیان اینکه ارکان اصلی انقلاب مردم هستند، افزود: حضور همه‌جانبه مردم در تمامی عرصه‌ها، موجب استمرار انقلاب اسلامی می‌شود و در همین ۲۲ بهمن و انتخابات اسفندماه، تمامی دشمنان خناس ایران اسلامی، مشاهده خواهند کرد که ملت ایران مشت محکمی دوباره بر دهان آنان خواهند زد.

 

خطیب نماز جمعه سرخس در ادامه بابیان اینکه برای صدور انقلاب اسلامی نیازمند مدیرانی متعهد هستیم، عنوان کرد: مهم‌ترین شاخصه انتخاب نماینده اصلح، متعهد بودن او نسبت به‌نظام و انقلاب است.

 

امام‌جمعه سرخس تصریح کرد: کسی که امروز قانون‌گریزی می‌کند، نمی‌تواند قانون‌گذار باشد و از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کند.

 

وی اظهار داشت: نامزدی که از بیت‌المال به مردم وعده می‌دهد، تعهد ندارد و به شرع مقید نیست.

 

ارژنگ با تأکید بر اینکه انتخاب مدیران متعهد، موجب استمرار انقلاب اسلامی می‌شود، بیان داشت: اولین مسئله در انتخابات حضور حداکثری و پس‌ازآن انتخاب نماینده‌ای صالح و باایمان است.

 

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به اینکه امروز تمام بدبختی‌های بشر به دلیل بی‌ایمانی است، افزود: بهترین معیار رأی دادن در انتخابات، معیار «ایمان» است.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز تبعیت از رهبری و روحانیت و دغدغه اسلام را داشته باشیم، شاهد استمرار انقلاب خواهیم بود.

 

امام‌جمعه سرخس در پایان گفت: مردم ایران اسلامی نشان داده‌اند، که هرقدر به دشمنی دشمنان افزوده شود، بر صلابت، اقتدار، مقاومت و تبعیت آنان از رهبری افزوده می‌شود.

انتهای پیام/