نامه دانش آموز مینابی به رهبر معظم انقلاب
نامه دانش آموز مینابی به رهبر معظم انقلاب
یک دانش اموز مینابی در نامه ای به رهبر انقلاب (مدظله العالی] با ادبیات کودکانه اش به بیان مشکلات میناب و گسترش فروچاله این شهرستان پرداخت.

به گزارش نسیم سرخس به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛برداشت بی رویه آب از دشت میناب و انتقال بین حوزه ای آب از میناب به عنوان یکی از پر رونق ترین شهرهای جنوب ایران موجب شده تا هم اکنون روستاها و مناطق پایین دست این شهرستان با چالش جدی مواجه شوند.

 

IMG-20151208-WA0054

 

 

به گونه ای که هم اکنون وضعیت در میناب به شکلی است که علاوه بر خشک شدن و نابودی باغات و نخلستان ها، از دست رفتن ذخایر زیرزمینی و تخریب آبخوان ها در این مناطق، شکل گیری و پیشروی فروچاله ها به سمت منازل مسکونی موجب رعب و وحشت مردم و ساکنان  بیش از ۳۰ روستا در بخش های مرکزی و  بندزرک در شهرستان میناب شده است.

 

IMG-20151208-WA0057

 

در این راستا  سنا دانش اموز کلاس چهارم طی نامه ای درخواست جالبی از رهبر معظم انقلاب داشته که به این شرح است: اگر روزی به دیدار رهبر بروم  حتما به او می گویم :روستایمان دارد نابود می شودبه او می گویم دیگر نمی شود هفت سنگ بالا بازی کرد چون ممکن از در گودالی بیفتی و کسی صدایت را نشنود و همونجا بمیری اخر کی به روستای ما می آیی تا این گودال ها درست شود.

 

انتهای پیام/م