فرماندار سرخس: استمرار سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» تا زمان پایان سلطه گری آمریکا بر جهان/ ۱۳ آبان فراتر از مرزهای ایران تبلور عینی پیدا کرده است
فرماندار سرخس: استمرار سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» تا زمان پایان سلطه گری آمریکا بر جهان/ ۱۳ آبان فراتر از مرزهای ایران تبلور عینی پیدا کرده است
فرماندار سرخس گفت: تا زمانی که آمریکا بر سیاست های سلطه گرانه خود ادامه دهد شعار «مرگ بر آمریکا» در تمام جهان و توسط تمامی آزادی خواهان جهان سر داده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حسین سنجرانی در سخنرانی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در سرخس گفت: امام خمینی (ره) با توکل به خدا سیطره آمریکا را از کشور دور کرد و ملت ایران را به نور رساند و مزه استقلال را به ملت ایران چشاند.

 

فرماندار سرخس بیان کرد: با شایستگی رهبر معظم انقلاب در حال ادامه دادن راه امام در استکبار ستیزی هستیم.

 

سنجرانی با بیان اینکه روز ۱۳ آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: یکی از ظلم هایی که آمریکایی ها به وسیله شاه بر ملت ایران روا داشت مسئله حق توحش یا همان قانون کاپیتولاسیون است که طبق آن حتی اگر یک سگ آمریکایی به یک ایرانی تعرضی می کرد فرد ایرانی حق نداشت نسبت به این مسئله اعتراض کند.

 

وی با اشاره به کشتار دانش آموزان در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ عنوان کرد: کشتار دانش آموزان توسط ماموران مزدور رژیم پهلوی صورت گرفت.

 

فرماندار سرخس به اتفاقات ۱۳ آبان ماه در سال ۱۳۵۸ اشاره و خاطرنشان کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام، توسط حضرت امام به انقلاب دوم تعبیر شد که حتی مهمتر از انقلاب اول بود.

 

سنجرانی بیان کرد: ۱۳ آبان فراتر از مرزهای ایران در کشورهای اسلامی تبلور عینی پیدا کرده است.

 

وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره اینکه شعار مرگ بر آمریکا به معنی مرگ بر سیاست های استکباری آمریکا است، گفت: تا زمانی که آمریکا بر سیاست های سلطه گرانه خود ادامه دهد این شعار در تمام جهان و توسط تمامی آزادی خواهان جهان سر داده خواهد شد.

 

فرماندار سرخس در پایان گفت: دولت تدبیر و امید نیز در تلاش است تا با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مشکلات اقتصادی و مشکلات جوانان را حل کند.

انتهای پیام/ع