نامه تاریخی رهبر انقلاب در تایید مشروط برجام وحدت آفرین بود/ دانش آموختگان کلاس عاشورا اجازه بیعت با یزیدیان را نمی دهند
نامه تاریخی رهبر انقلاب در تایید مشروط برجام وحدت آفرین بود/ دانش آموختگان کلاس عاشورا اجازه بیعت با یزیدیان را نمی دهند
امام جمعه سرخس گفت: نامه تاریخی مقام معظم رهبری در تایید مشروط برجام وحدت آفرین بود و نشان دادند که به حق، کشتی نجات ولایت است.

به گزارش خبرنگار نسبم سرخس، حجت الاسلام علیرضا ارژنگ در خطبه های این هفته نمازجمعه سرخس با توصیه به تقوای الهی گفت: دنیا در برابر آخرت بی ارزش است و انسان های زرنگ آخرتشان را به دنیا نمی فروشند.

 

امام جمعه سرخس افزود: یزیدیان زمان امام حسین علیه السلام را به خاطر حب دنیا به شهادت رساندند و از آخرت غافل شدند.

 

وی در ادامه با تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و با اشاره به نامه تاریخی مقام معظم رهبری در تایید مشروط برجام گفت: اینکه می گوییم نامه تاریخی برای این است که آیندگان وقتی تاریخ را ورق بزنند مشاهده خواهند کرد که ولایت فقیه چه نقشی در این نامه داشته است.

 

خطیب نمازجمعه سرخس خاطرنشان کرد: نامه تاریخی مقام معظم رهبری در تایید مشروط برجام وحدت آفرین بود و نشان دادند که به حق، کشتی نجات ولایت است.

 

ارژنگ با بیان اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب در ابتدای امسال و نامگذاری سال به دولت و ملت، همدلی و هم زبانی جلوی دوقطبی شدن جامعه را گرفت، ادامه داد: نامه ای که با آن رهبر معظم انقلاب برجام را تایید مشروط کردند منوط به ۲۸ شرط بود و نقاط ابهام و ضعف های ساختاری داشت.

 

امام جمعه سرخس ادامه داد: تایید مشروط برجام توسط رهبر فرزانه انقلاب هم دغدغه منتقدان و هم دغدغه های مخالفان را برطرف کرد.

 

وی با بیان اینکه با نامه تاریخی رهبر معظم انقلاب توطئه دشمنان خنثی شد، افزود: برخی ها خیال می کنند که با تایید برجام دشمنی ایران اسلامی با آمریکا تمام می شود که قطعا ملت ایران جنایت های آمریکا را از یاد نخواهند برد و دشمنی با آمریکا تمام نشدنی است.

 

ارژنگ تصریح کرد: دشمن با تایید مشروط برجام که قبلا هم پیش بینی آن را می کرد، این پیام صریح را دریافت کرد که با یک ابر حریفی چون مقام معظم رهبری در ایران اسلامی روبرو است.

 

خطیب نمازجمعه سرخس با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا با ایران اسلامی به خاطر ماهیت اسلامی آن است، گفت: کلاس درس عاشورا دانش آموختگان چون امام روح الله و مقام معظم رهبری تحویل اسلام و جامعه اسلامی داده است که اجازه بیعت با یزیدیان را به ما نمی دهند.

 

وی بیان کرد: مسئولان باید بدانند که رمز موفقیت در اطاعت از ولایت است و نویت آن هاست که ولایت پذیری خود را نشان دهند.

 

امام جمعه سرخس در پایان ولایت پذیری و بصیرت را از ویژگی های قمر بنی هاشم عنوان کرد و افزود: پشتیبانی از ولایت فقیه تنها رمز موفقیت جامعه اسلامی است و همانطور که رهبر معظم انقلاب هم بیش از ۱۰۰ بار فرمودند، مشکلات کشور فقط با اجرای اقتصاد مقاومتی و اقتصادی درون زا حل شدنی است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی نسیم سرخس اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/