کارمند شماره ۶۵۸۱۹
کارمند شماره ۶۵۸۱۹
... از آنجایی که عمر جنگ تحمیلی ثابت نموده فضای مصفای روحانی جبهه طریق نزدیک تر انسان به معبودش می باشد خواهشمند است با استعفای کارمند شماره 65819 موافقت فرمایید.

به گزارش گروه دفاع مقدس نسیم سرخس، یکی از مهم ترین ویژگی های دفاع مقدس آن بود که همه فرزندان ایران اسلامی را از افراد حاضر در منطقه تا افراد ساکن و شاغل در دورترین نقاط جنگ را گرد هم آورد.

از جمله این نقاط دور از جنگ پالایشگاه شهید هاشمی نژاد سرخس در نقطه صفر شمال شرقی کشور می باشد. مجتمع بزرگی که چند استان را تحت پوشش انرژی گازی قرار داده و این مجموعه کارنامه درخشانی در دفاع مقدس داشته و تعداد زیادی از نیرو های بسیجی این شرکت در دفاع مقدس حضور داشته و شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.

از جمله این شهدا سردار شهید ابراهیم محبوب مسئول آبرسانی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس است.

شهید ابراهیم محبوب

زندگی این سردار شهید سراسر حماسه و ایثار است. شهید محبوب کارمند پالایشگاه بود و چندین بار برای اعزام به جبهه به طور شفاهی با مدیرش صحبت می کند که پس از بی نتیجه بودن همه تلاش ها و عدم موافقت مسئولان برای حضور در دفاع مقدس با  دست شستن از پست و مقام، کار و زندگی از پست سازمانی خود استعفا داده و حماسه خود را با نامه ماندگار استعفایش به مافوق و نبرد حماسی و شهادت مظلومانه اش کامل می نماید.

ابراهیم مسئولیت های متعددی در جبهه داشته که آخرین آن فرمانده گردان حزب الله لشکر ۵ نصر می باشد. او در جبهه شجاعت ها و رشادت های زیادی داشت و حتی پدرش هم در جبهه و گردان به عنوان بسیجی در کنار فرزندش که فرمانده گردان بوده حضور داشته است.

او در عملیات کربلای ۴ به فیض شهادت نائل و در حین عملیات پیکر پاکش در منطقه عملیاتی ماند و دو سال بعد از عراق پیکرش به خاک وطن بازگردانده شد.

به جهت ارزش بالای نامه ماندگار این شهید که خطاب به مسئولانش نوشته و درخواست استعفا برای حضور در جبهه نموده یک بند از این نامه به شرح ذیل می باشد:

… از آنجایی که عمر جنگ تحمیلی ثابت نموده فضای مصفای روحانی جبهه طریق نزدیک تر انسان به معبودش می باشد خواهشمند است با استعفای کارمند شماره ۶۵۸۱۹ موافقت فرمایید.

روای: محمد علیزاده

انتهای پیام/