مردم در حماسه ۹ دی از خواص بی بصیرت عبور کردند
مردم در حماسه ۹ دی از خواص بی بصیرت عبور کردند
نماینده سرخس در مجلس شورای اسلامی گفت: در 9 دی سال 88 مردم از خواص بی بصیرت عبور کردند و این خواص بی بصیرت اگر به خودشان بیایند قطعا در سال های آتی کشور ما دچار آسیب نخواهد شد.

سید احسان قاضی زاده هاشمی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، درباره حماسه نهم دی ماه سال ۸۸ گفت: ۹ دی در واقع به نام روز بصیرت نام گذاری شده؛ بصیرت یعنی تشخیص یک امر در زمان و مکان خود، روزی که مردم بعد از چند ماه فتنه و فتنه گری دشمنان به میدان آمدند و از حریم نظام و ولایت صیانت و حمایت کردند و نشان دادند که حربه تقلب یک حربه واهی بوده است.

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این حربه واهی توسط دشمنان دست آویزی شده بود تا کشور را وارد یک چالش کنند اما مردم در نهم دی ماه به میدان آمدند و بساط فتنه گران را برچیدند.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه امروز نیز نیاز به بصیرت داریم، اظهار کرد: بصیرت ارتباطی به اینکه در کدام جایگاه و موقعیت قرار داریم و چه لباسی می پوشیم ندارد بلکه بصیرت یک امر ذاتی و درونی است و به تشخیص فرد مربوط است که تشخیص درست بدهد و بصیرت در خود شخص باید وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: این نیاز ما به بصیرت صرفا مربوط به نیاز ما برای سال ۸۸ نیست و بصیرت را باید در همه زمان ها و مکان ها داشته باشیم و تصمیم هایی بگیریم که در راستای حفظ و صیانت نظام جمهوری اسلامی باشد.

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ما در شرایط فعلی نیز نیازمند انسان های با بصیرت هستیم، انسان هایی که فراتر از جایگاه و موقعیت برای صیانت از کل نظام جمهوری اسلامی اقدام کنند.

قاضی زاده هاشمی عنوان کرد: مردم ما در تصمیم سازی ها و انتخاب های خودشان و تشخیص های خودشان با آگاهی و بصیرت اقدام می کنند.

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: نکته ای که در بیانات مقام معظم رهبری بود و ایشان برای سال ۹۸ هشدارباش دادند که دشمنان ممکن است دنبال فتنه گری های جدیدی باشند. یکی از این فتنه گری ها ایجاد انشقاق بین صفوف مردم است که می تواند پایه مذهبی، سیاسی، طایفه ای و قومی داشته باشد.

وی تاکید کرد: ما نیازمند اتحاد بین همه کشور هستیم و تعصبات را که هیچ مبنای عقلی و شرعی ندارد کنار بگذاریم؛ باید کشور را به یک کشور متحد و همراه و در مسیر توسعه و حل معضلات اقتصادی و حل مشکلات جوانان قرار بدهیم چرا که قطعا دشمنان از این حفره ها و منفذها ورود می کنند و از سیاست اختلاف بینداز و حکومت کنند استفاده  می کنند.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: در سال ۸۸ بحث خواص بی بصیرت مطرح شد و مردم خودشان به میدان آمدند، جمعی از خواص که خود را نخبگان سیاسی می دانستند حاضر به پذیرش شرایط در سال ۸۸ نبودند و حاضر بودند منافع ملی را از بین ببرند تا به منافع شخصی خود برسند.

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی افزود: خواص اگر می خواهند نقش هدایتگر داشته باشند باید بصیرت داشته باشند وگرنه مردم از آنها عبور خواهند کرد.

قاضی زاده هاشمی در پایان گفت: در سال ۸۸ نیز مردم از خواص بی بصیرت عبور کردند و این خواص بی بصیرت اگر به خودشان بیایند قطعا در سال های آتی کشور ما دچار آسیب نخواهد شد.

انتهای پیام/ع