۴۵ پایگاه کمیته امداد در سرخس آماده دریافت فطریه روزه‌داران است
۴۵ پایگاه کمیته امداد در سرخس آماده دریافت فطریه روزه‌داران است
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سرخس گفت: با همکاری شورای زکات استان ۴۵ پایگاه در سراسر شهرستان سرخس آماده دریافت زکات فطریه مردم دین‌دار این شهرستان است.

جواد علیپور اصل، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: با همکاری شورای زکات استان ۴۵ پایگاه در سراسر شهرستان سرخس آماده دریافت زکات فطریه مردم دین‌دار این شهرستان است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سرخس افزود: پایگاه‌های کمیته امداد در مصلی‌ها و مراکز برگزاری نماز عید فطر و همچنین معابر و میدان‌های مرکزی شهر و روستا به منظور جمع‌آوری فطریه، از شب عید فطر مستقر هستند.

وی خاطرنشان کرد: ۴۵ پایگاه در سراسر شهرستان سرخس فطریه و کفارات مردم دین‌دار شهرستان را جمع‌آوری می‌کنند که از این تعداد ۱۵ پایگاه ویژه کمیته امداد و ۳۰ پایگاه برای مراکز نیکوکاری است.

علیپور اصل عنوان کرد: در کنار روش‌های حضوری، با هدف تسهیل در پرداخت زکات فطریه، روش‌های غیرحضوری نیز پیش‌بینی شده و شهروندان می‌توانند از طریق کد دستوری «#۰۵۱۱۰*۸۸۷۷*» و QR کد نصب شده بر صندوق‌های کمیته امداد پایگاه‌های سطح شهر زکات خود را واریز کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سرخس گفت: همچنین شهروندان می‌توانند از طریق شماره کارت‌های زیر زکات خود را در هر یک از موارد موردنظر پرداخت کنند.

زکات فطریه عام: ۳۶۲۰-۵۰۰۵-۹۹۷۹-۶۰۳۷

زکات فطریه سادات: ۱۸۹۶-۵۰۰۶-۹۹۷۹-۶۰۳۷

کفاره غیر عمد: ۰۱۶۰-۵۰۰۷-۹۹۷۹-۶۰۳۷

کفاره عمد: ۸۴۳۷-۵۰۰۷-۹۹۷۹-۶۰۳۷

انتهای پیام/

  • نویسنده : احسان بابائی