۳ مرکز «مثبت زندگی» در سرخس راه‌اندازی شد
۳ مرکز «مثبت زندگی» در سرخس راه‌اندازی شد
سرپرست اداره بهزیستی سرخس گفت: با توجه به سیاست‌گذاری دولت درباره کوچک‌سازی و تقویت نقش نظارتی سازمان‌های دولتی و همچنین به‌منظور کاهش هزینه رفت‌وآمد، مجوز سه مرکز مثبت زندگی در شهرستان سرخس صادر شد.

حسن سلیمی، سرپرست اداره بهزیستی سرخس در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: با توجه به سیاست‌گذاری دولت درباره کوچک‌سازی و تقویت نقش نظارتی سازمان‌های دولتی و همچنین به‌منظور کاهش هزینه رفت‌وآمد، مجوز سه مرکز مثبت زندگی در شهرستان سرخس صادر شد.

وی افزود: با بررسی‌های انجام‌شده و با در نظر گرفتن جمعیت و گستردگی جامعه هدف، یک مرکز در شهر مزداوند و دو مرکز مثبت زندگی در شهر سرخس فعالیت می‌کنند.

سلیمی بیان کرد: مرکز فعال در شهر مزداوند، در سه دهستان مرزداران، کل بی‌بی و بخشی از دهستان پل خاتون نیز ارائه خدمت می‌کند.

سرپرست اداره بهزیستی سرخس  با اشاره به اینکه در مراکز مثبت زندگی، ۲۲ خدمت سطح یک بهزیستی به مددجویان ارائه می‌شود، گفت: علاوه بر این نیروهای مستقر در این مراکز خانوارهایی که شرایط تحت پوشش قرار گرفتن بهزیستی دارند را نیز شناسایی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این مراکز مبتنی بر پایه شبکه الکترونیک بوده و در این مراکز برای هریک از خانوارهای مددجو یک پرونده الکترونیکی تشکیل می‌شود و تاکنون ۱۰۵۰ پرونده به‌صورت الکترونیکی به این سه مرکز در شهرستان سرخس واگذار شده است.

انتهای پیام/