۳ دستگاه بر روند آزمون جذب بیمارستان غدیر سرخس نظارت دارند/ ۱۳۰ نیروی بومی جذب بیمارستان غدیر می‌شوند
۳ دستگاه بر روند آزمون جذب بیمارستان غدیر سرخس نظارت دارند/ ۱۳۰ نیروی بومی جذب بیمارستان غدیر می‌شوند
نوری‌زاده گفت: 130 نیروی بومی جذب بیمارستان صنعت نفت غدیر شهرستان سرخس می‌شوند و ۳ دستگاه نیز بر روند آزمون جذب پیمانکاری این بیمارستان نظارت دارند.

حسن نوری‌زاده، سرپرست فرمانداری سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به رفع ایرادات قانونی و ابهامات آزمون جذب بیمارستان غدیر سرخس اظهار کرد: در راستای پیگیری مطالبات مردم و تاکیدات امام جمعه شهرستان و همچنین پیگیری‌های نماینده مردم سرخس در مجلس، ابهامات و برخی ایرادهای قانونی نحوه برگزاری آزمون جذب نیروی پیمانکاری در بیمارستان صنعت نفت غدیر سرخس اصلاح شد.

سرپرست فرمانداری سرخس با اشاره به مهم‌ترین اقدامات انجام شده در رفع ایرادات قانونی این آزمون افزود: برای آزمون، شرایط سنی برابر با قانون تغییر و افزایش پیدا کرد.

وی با اشاره به جذب ۱۳۰ نیروی بومی در این بیمارستان تصریح کرد: تمام نیروی انسانی این بیمارستان از افراد بومی شهرستان جذب و سه دستگاه دادستانی، دفتر نماینده و فرمانداری بر روند برگزاری آزمون جذب این بیمارستان نظارت دارند.

نوری‌زاده خاطرنشان کرد: همچنین ثبت‌نام آزمون به مدت ۱۰ روز تمدید و تاریخ برگزاری آزمون روز ۲۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ خواهد بود؛ سرفصل‌های آزمون نیز در اطلاعیه‌های بعدی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/