۳۰ درصد مدارس خراسان رضوی شرایط روز را ندارند/ «سرخس» در حوزه فضاهای آموزشی ضعیف است
۳۰ درصد مدارس خراسان رضوی شرایط روز را ندارند/ «سرخس» در حوزه فضاهای آموزشی ضعیف است
مدیرکل نوسازی مدارس خراسان رضوی با تأکید بر اینکه 30 درصد مدارس خراسان رضوی شرایط روز را ندارند، گفت: این مدارس هم به لحاظ استحکام و هم به لحاظ معماری باید به‌روزرسانی شوند.

جاسم حسین پور در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با بیان اینکه شهرستان سرخس به لحاظ فضاهای آموزشی وضعیت خوبی ندارد، اظهار کرد: به ازای هر دانش‌آموز در شهرستان سرخس «سه و دودهم» سرانه فضای آموزشی داریم.

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان رضوی افزود: باید با توسعه فضاهای آموزشی در شهرستان سرخس، سرانه فضای آموزشی این شهرستان را به حداقل متوسط استان که «چهار و دودهم» است، برسانیم.

وی درباره تکمیل خانه معلم سرخس بیان کرد: اولویت ما در شهرستان سرخس ساخت و توسعه کلاس درس و فضاهای آموزشی، ورزشی و تربیتی است و امیدواریم با پیگیری‌هایی که انجام شده از محل اعتبارات نفت تخصیص کافی داده شود تا بتوانیم پروژه نیمه‌تمام خانه معلم را هم به پایان برسانیم.

حسین پور خاطرنشان کرد: هم‌زمان با چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی ۱۱۲ کلاس درس را تحویل دادیم و تا مهرماه سال آینده با پروژه‌های زیادی که در دست اجرا داریم نیز ۱۲۰۰ کلاس برای تحصیل دانش‌آموزان در خراسان رضوی آماده می‌شود.

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان رضوی تصریح کرد: یکی دو سال است که خراسان رضوی در سطح کشور بیشترین کلاس درس را تحویل می‌دهد تا دانش‌آموزان بیشتری در این استان از فضاهای مناسب آموزشی بهره‌مند شوند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه ۳۰ درصد مدارس خراسان رضوی شرایط روز را ندارند، عنوان کرد: این مدارس هم به لحاظ استحکام و هم به لحاظ معماری باید به‌روزرسانی شوند که امیدواریم با تخصیص اعتبارات تخریب و بازسازی این امر در سال‌های آینده محقق شود.

انتهای پیام/