۲۴ روستای سرخس تا ابتدای بهار ۱۴۰۲ گازرسانی می‌شود
۲۴ روستای سرخس تا ابتدای بهار ۱۴۰۲ گازرسانی می‌شود
نوری‌زاده با بیان اینکه ۲۴ روستای شهرستان گازخیز سرخس فاقد نعمت گاز هستند، گفت: با ورود 2 پیمانکار جدید، ان شاء الله تا ابتدای فصل بهار ۱۴۰۲ این روستاها گازرسانی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حسن نوری‌زاده، سرپرست فرمانداری سرخس در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان این شهرستان با اشاره به اینکه امسال چندین برنامه در هفته وحدت باشکوه‌تر از هر سال برگزار شد، اظهار کرد: شیعه و سنی در شهرستان سرخس اتحاد خودشان را در هفته وحدت امسال نشان دادند.

وی افزود: امروز دانش‌آموزان با حضوری بی‌نظیر در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کردند و نقشه‌های دشمنان امروز نقش بر آب شد.

نوری‌زاده با تاکید بر اینکه آمریکا دوست ما و هیچ کشوری نیست، تصریح کرد: آمریکا اقدام علیه بشریت را دنبال می‌کند و دشمنی آمریکا با ما مربوط به دوران انقلاب نیست بلکه از ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ خصلت پلید آمریکا برای مردم ما نمایان شد.

سرپرست فرمانداری سرخس بیان کرد: مردم ایران با تبعیت از دین اسلام و تمدن چندین هزار ساله اجازه نفوذ به آمریکا را ندادند.

وی تصریح کرد: منشا آشوب‌های اخیر آمریکا و کشورهای متخاصم هستند که قصد براندازی جمهوری اسلامی را دارند.

نوری‌زاده عنوان کرد: آمریکا در دشمنی با ایران از هیچ تلاشی فروگذار نبوده است؛ آمریکا به‌دنبال این بود با مشکلات اقتصادی و کم‌رنگ شدن حضور مسئولان بین مردم در دولت‌ قبل کشور را به زمین بزند، اما با روی کار آمدن دولت انقلابی توطئه او دوباره خنثی شد.

سرپرست فرمانداری سرخس با تاکید بر اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، گفت: بیانیه سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات اوج خصومت آمریکا و سرویس‌های جاسوسی کشورهای متخاصم را علیه نظام اسلامی به نمایش گذاشت.

وی عنوان کرد: نگاه دوست‌محورانه با کشورهای همسایه را دولت مردمی سیزدهم شناخت و از طرفی عضو سازمان بزرگ اقتصادی شانگهای شد؛ این به خاطر پشتوانه مردمی بود؛ حضور امروز مردم در صحنه‌های انقلاب آینده روشن از امید به آینده را نشان می‌دهد.

نوری‌زاده با اشاره با اقدامات دولت مردمی سیزدهم در شهرستان سرخس از زمان مسئولیت وی به‌عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: ظرفیت ترانزیت کالا از مرز سرخس طی شش ماه گذشته افزایش یافته است؛ گمرک سرخس در ابتدا با سه میلیون تن کالا فعال بود که برابر برنامه ابلاغی دولت این میزان طی سه سال باید به ۳۰۰ میلیون تن در سال برسد.

سرپرست فرمانداری سرخس خاطرنشان کرد: از همراهی شیعه و اهل سنت و نیروهای مسلح شهرستان قدردانیم و از آن‌ها با تمام توان حمایت می‌کنیم.

وی با در ادامه با تاکید بر اینکه جاده سرخس در شان مردم این شهرستان نیست، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، پیمانکار جدید قطعه «۴ ب» جاده سرخس- مشهد حدفاصل روستای چکودر تا روستای گنبدلی مشخص و این شرکت عملیات اجرایی ساخت این قطعه را به‌طور رسمی شروع کرده است و امیدواریم با نظارت کامل طی دو سال گره این جاده نیز باز شود.

نوری‌زاده بیان کرد: در حوزه مشکلات آب شرب شهرستان سرخس نیز ورود کردیم و برای نخستین بار سند حق‌آبه سد دوستی برای سرخس بعد از حدود ۲۰ سال صادر شد.

سرپرست فرمانداری سرخس با بیان اینکه ۲۴ روستای شهرستان گازخیز سرخس فاقد نعمت گاز هستند، افزود: با ورود ۲ پیمانکار جدید، ان شاء الله تا ابتدای فصل بهار ۱۴۰۲ این روستاها گازرسانی می‌شوند.

وی در پایان گفت: در حوزه اشتغال نیز با پیگیری‌های زیادی که انجام شد، ۱۳۰ نفر از فرزندان شهرستان سرخس به‌زودی در بیمارستان غدیر نفت این شهرستان به‌کارگیری می‌شوند

انتهای پیام/