۲۲۰ نیروی آموزشی به آموزش و پرورش سرخس افزوده شد
۲۲۰ نیروی آموزشی به آموزش و پرورش سرخس افزوده شد
دادمحمدی گفت: با پیگیری نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی، 220 نیروی جدید آموزشی امسال به بدنه آموزش و پرورش سرخس افزوده شد.

عباس دادمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: با پیگیری نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی ۲۲۰ نیروی جدید آموزشی امسال به بدنه آموزش و پرورش سرخس افزوده است.

مدیر آموزش و پرورش سرخس افزود: ۱۱۵ نفر از این نیروها از قبول شدگان نهضت سوادآموزی و سرباز معلمانی هستند که در سنوات گذشته و از سال ۹۱ به قبل منتظر ورود به آموزش و پرورش بودند.

وی بیان کرد: همچنین ۴۰ نفر در قالب ماده ۲۸ و تربیت معلم از طریق آزمون استخدامی جذب آموزش و پرورش سرخس شدند.

دادمحمدی اضافه کرد: ۶۵ نفر دیگر نیز که در آزمون نهضت جزو قبول شدگان نیستند، به صورت نیروی حق التدریس به مجموعه آموزش و پرورش شهرستان ملحق شدند.

مدیر آموزش و پرورش سرخس در ادامه با اشاره به تخصیص ویژه خرید تجهیزات آموزشی برای مدارس سرخس گفت: با پیگیری نماینده مردم سرخس در مجلس و از سوی سازمان نوسازی مدارس کشور، ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای خرید تجهیزات آموزشی اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: هم اکنون پیگیر افزایش سهمیه پذیرش دانشگاه فرهنگیان نیز برای سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰ هستیم که در مرحله تکمیل ظرفیت است.

دادمحمدی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت ساخت واحدهای آموزشی نفت خاطرنشان کرد: برای ساخت این ۷ واحد آموزشی، ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار جذب شده که تاکنون ۸ میلیارد تومان آن هزینه شده و با پیگیری های صورت گرفته، به زودی شاهد افتتاح این واحدهای آموزشی خواهیم بود.

انتهای پیام/