۲۲۰ مورد بازرسی اداره استاندارد از بازار سرخس
۲۲۰ مورد بازرسی اداره استاندارد از بازار سرخس
رئیس نمایندگی استاندارد سرخس گفت: با نزدیک شدن به ایام نوروز و ماه رمضان، ۲۲۰ مورد بازرسی از اصناف مختلف در سطح بازار شهرستان سرخس انجام و این بازرسی‌ها در راستای صیانت از حقوق شهروندان همچنان ادامه دارد.

علی‌اکبر ولایتی، رئیس نمایندگی استاندارد سرخس در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: با نزدیک شدن به ایام نوروز و ماه رمضان در نوبت چهارم بازرسی‌ها، ۲۲۰ مورد بازرسی از اصناف مختلف در سطح بازار شهرستان سرخس انجام و این بازرسی‌ها در راستای صیانت از حقوق شهروندان همچنان ادامه دارد.

رئیس نمایندگی استاندارد سرخس افزود: در این بازرسی‌ها ۸ قلم کالاهای فاقد استاندارد شناسایی و جمع‌آوری شد.

وی بیان کرد: همکاری اصناف و کسبه که برای سلامت همشهریان اهمیت ویژه‌ای قائل هستند، منجر شده در بازرسی‌های اخیر تعداد کالاهای فاقد استاندارد نسبت به بازرسی‌های قبلی کاهش چشم‌گیری داشته باشد که جای تقدیر و تشکر دارد.

ولابتی عنوان کرد: همچنین کالاهای فاقد استاندارد از سطح بازار جمع‌آوری و اصناف عرضه‌کننده کالاهای فاقد استاندارد با ارائه تعهد کتبی ملزم به رعایت قوانین استاندارد شدند و یادآوری شد در صورت مشاهده مجدد، به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

رئیس نمایندگی استاندارد سرخس در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان محترم با ارسال کد ۱۰ رقمی درج‌شده زیر نشان استاندارد کالاها به سامانه پیامکی «۱۰۰۰۱۵۱۷»، می‌توانند از اعتبار علامت استاندارد کالاها اطمینان حاصل کنند.

خبرنگار: علیرضا علی‌صوفی

انتهای پیام/

  • نویسنده : علیرضا علی‌صوفی