یکی از راه‌های شناخت حق از باطل شناخت مصباح‌ها و سردار سلیمانی‌ها است
یکی از راه‌های شناخت حق از باطل شناخت مصباح‌ها و سردار سلیمانی‌ها است
حجت‌الاسلام مهدوی ارفع گفت: یکی از راه‌های شناخت حق از باطل شناخت مصباح‌ها و سردار سلیمانی‌ها است که برای ولایت و رهبری قسم خوردند‌.

به گزارش نسیم سرخس، حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع از اساتید حوزه علمیه در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که شب گذشته در مسجد امام رضا علیه‌السلام شهرستان سرخس برگزار شد، اظهار کرد: پوشش فتنه و نفوذ در مسیر اعتقادات، مسیر را منحرف می‌کند؛ فتنه ۸۸ از جمله همین نفوذ بود.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: ضعف بصیرت در بخشی از امت، فتنه ۸۸ را شکل داد؛ جریان نفاق کاری می‌کند که با دست خود ما فتنه واقع شود.

وی عنوان کرد: اتاق‌های فکر فتنه سال‌ها طراحی می‌کنند تا ریشه را بزنند؛ این‌ها اسلام، قرآن و پیامبر را از بسیاری از مسلمانان بهتر می‌شناسند.

حجت‌الاسلام مهدوی ارفع با اشاره به استراتژی اتاق‌های فکر فتنه بیان کرد: اتاق‌های فکر فتنه دفع از مقام و مودتی که از اهل بیت علیهم‌السلام داریم را تبدیل به نفرت اهل بیت علیهم‌السلام می‌کنند و برای این‌ها راهبرد دارند.

این استاد حوزه علمیه اضافه کرد: عقبه فکری فتنه ۸۸ از ۲۵ سال قبل آن تشکیل شد؛ جریانی از اول انقلاب به دنبال این بود یا نظام را به زمین بزند یا از بین ببرد، این‌ها جریان که لیبرال‌ها هستند، مطرح می‌کنند که دین نباید مقابل آزادی مردم بایستد.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: پروژه اعزام دانشجو به خارج از کشور با پول مردم به آمریکا و انگلیس یکی از استراتژی‌های اتاق فکر نفوذ و فتنه بود که با تغییر فکر این دانشجوها، تفکر غربی را در کشور ترویج کنند.

حجت‌الاسلام مهدوی ارفع افزود: پروژه راه‌اندازی روزنامه‌های زنجیره‌ای از دیگر اقدامات اتاق فکر فتنه و نفوذ بود؛ برخی سمن‌ها را نیز به نام‌های مختلف ایجاد کردند تا تفکرات غربی را ترویج کنند.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: در دهه ۷۰ موجی فرهنگی با هدف تسامح و تساهل علیه کشور راه افتاد؛ رهبر معظم انقلاب همان سال‌ها فریاد زدند که پایگاه‌های دشمن را در نشریات می‌بینم.

وی خاطرنشان کرد: علامه مصباح یزدی که ابر مرد مبارزه بود، بک تنه مقابل این جریان‌های التقاطی ایستاد و همواره در مدار حق بود؛ علامه مصباح، قهرمان‌تر از سردار سلیمانی‌ها بود که از اندیشه سیاسی اسلام دفاع کرد.

حجت‌الاسلام مهدوی ارفع بیان کرد: انقلاب اسلامی زمین خوردنی نیست و بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه در سال ۱۳۸۹ در سیاسی‌ترین سخنرانی، رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که اگر امام تحریف شود، ملت سیلی خواهد خورد، افزود: وقتی مراقبت‌ها صورت نگیرد، جریان نفوذ موسسه تنظیم نشر آثار امام خمینی(ره) را به موسسه تحریف امام تبدیل می‌کند.

وی تصریح کرد: یکی از راه‌های شناخت حق از باطل شناخت مصباح‌ها و سردار سلیمانی‌ها بود که برای ولایت و رهبری قسم خوردند‌.

این استاد حوزه علمیه گفت: فتنه‌ها سنت خدا هستند و تمام نمی‌شوند، شهدا و امسال حاج قاسم در هیچ شرایطی گرفتار نشدند، چون حواسشان به ولایت بود و موجب افتخار امت اسلامی شدند.

انتهای پیام/