کلید حل مشکلات کشور «رونق تولید» است
کلید حل مشکلات کشور «رونق تولید» است
حجت‌الاسلام بختیاری «رونق تولید» را کلید حل مشکلات کشور دانست و گفت: اگر تولید رونق گرفت به دنبال آن اقتصاد و اشتغال در کشور رونق می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با جلسه هیئت دولت اظهار کرد: دولت باید از فرصت باقیمانده برای جبران کم‌کاری‌ها و عقب‌ماندگی‌ها بهره‌برداری لازم را داشته باشد.

امام‌جمعه سرخس رونق تولید را کلید حل مشکلات کشور دانست و تأکید کرد: اگر تولید رونق گرفت به دنبال آن اقتصاد و اشتغال در کشور رونق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مسائل اقتصادی را نباید به مسائل سیاسی و بیرون مرزها گره بزنیم، تصریح کرد: به جهنم که چه کسی در آمریکا روی کار می‌آید؛ باید در اقتصاد روی پای خودمان بایستیم و کلید حل مشکلات اقتصادی ما در تقویت و رونق تولید است.

حجت‌الاسلام بختیاری با تأکید بر اینکه آمریکا و ایادی او دشمن اهل‌بیت علیهم‌السلام هستند، تصریح کرد: ملت ایران هیچ‌گاه دست دوستی به‌سوی دشمن اهل‌بیت و دشمن امام حسین (ع) دراز نخواهد کرد.

خطیب نماز جمعه سرخس بیان کرد: امروز این کلام نورانی شهید سلیمانی که گفتند «ما ملت امام حسینیم»، در گوش جانمان نقش بسته و راه را برای ما ترسیم می‌کند.

امام‌جمعه سرخس عنوان کرد: دولتمردان ما باید شاخصه‌های شهیدان رجایی و باهنر را سرلوحه کارشان قرار بدهند؛ شهیدان رجایی و باهنر تجمل زدا بودند؛ اهل تشریفات و هیاهو نبودند؛ اهل مشورت و کار گروهی با مردم و اهل اخلاص بودند و برای خدا کار می‌کردند.

وی در ادامه با اشاره به ماه محرم و عزای سیدالشهدا (ع) تصریح کرد: در ایام محرم باید حال ما، حال مصیبت، حال خدمت و حال اخلاص باشد.

حجت‌الاسلام بختیاری تأکید کرد: محرم‌ها ما را به طوفان ظهور حضرت مهدی (عج) متصل خواهد کرد و عزاداران و یاران حسینی ریشه ظالمان را از بین خواهند برد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس